|
Zappiti 4k Player |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |||
-claus-
Guld medlem Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg kan så at udvikleren ikke opdatere Quartz mere. Så jeg prøver hans nye skin amber.
|
|||
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio |
|||
Krusty the Clow
Super bruger Oprettet: 27-Juli-2008 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 354 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Du skal også huske på at Zappiti 4k og Dune HD solo 4k player har ikke HDMI 2.0 de har kun HDMI 1.4 og HDMI 1.4b
Redigeret af Krusty the Clow - 27-Januar-2016 kl. 16:43 |
|||
rene49
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 871 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
tak for påmindelsen, men kommer nok ikke til at bruge det alligevel. Jeg er ikke sorround mand, er stereo mand, som ser en film i ny og næ. – Hvis det bliver et must om 2-3 år må man jo så købe en ny afspiller, ingen afspiller vil jo være fremtidssikkert :) – har været på sorround vognen førhen hvor jeg gik meget op i film – musik er bare mere mig :)
Redigeret af rene49 - 27-Januar-2016 kl. 17:09 |
|||
rene49
Funktioner
Tak(0)
|
||
Må lige kigge på hvad kodi kan når jeg får afspilleren så :) , så kan jeg vælge hvilket media center jeg fortrækker :)
|
|||
Kallespears
Super bruger Oprettet: 07-April-2011 Sted: Esbjerg Danmark Status: Offline Point: 416 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Super positvit svar. eller nærmere dumsmart :( |
|||
rene49
Funktioner
Tak(0)
|
||
hehe ja, tænkte jeg også :)
|
|||
Kallespears
Super bruger Oprettet: 07-April-2011 Sted: Esbjerg Danmark Status: Offline Point: 416 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Er det et must den har 4K?
For ellers har CDON Dune HD Connect til 366kr. Jeg læser rigtig mange positive indlæg med Nvidia Shield, her på siden. Men jeg har taget den beslutning, (min egen) den kommer til at lide samme død som Boxee Box. Jeg har være med på Dune siden begyndelsen, der er ikke sket meget på skin siden. Til gengæld afspiller den alt med smider efter den. Og ja det er super nice og lækkert med coverflow, men liste menu er meget hurtigere. |
|||
jespermart
Guld medlem Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 891 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Næh, for mig at se er det dumsmarte svar, at man jo ikke kan se forskel på en 800,-kr BD spille og en til 10.000,-kr. Og hermed slutter mine indlæg i den her tråd
|
|||
Jesper
Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4 |
|||
rene49
Funktioner
Tak(0)
|
||
forklarede dig tidligere hvorfor der er forskellige priser på en blu ray afspiller :) – Kan da se du selv anbefaler en dune afspiller til 1800.kr til en anden her på recordere og du skriver selv at den leverer et ligeså godt billede som din Pioneer afspiller til 5k, såå du modsiger altså lidt dig selv. fred være med det, vi ser forskellige på ting sammen, det vigitigste er du jo bare at vi er glade for de ting vi har
|
|||
Dammeren
Bruger Oprettet: 12-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 71 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
René, er du sikker på at der i Zappiti Mini 4k playeren er plads til en intern HDD? (i den gamle model var der plads til en 2.5" hdd). Går nemlig selv og pønser lidt på at købe en ny mediaafspiller, men valgte mini'en fra pga. den manglende mulighed for at sætte en HDD i. Uanset, hvad så glæder jeg mig til at læse din anmeldelse af den Redigeret af Dammeren - 29-Januar-2016 kl. 21:57 |
|||
rene49
Funktioner
Tak(0)
|
||
Har lige tjekket, jeg har taget fejl, det er kun storebroren som har plads til en harddisk. Pis også :) men glæder mig alligevel til at få den. Jeg skriver lidt om hvordan den er :)
|
|||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |