recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Zappiti 4k Player
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Zappiti 4k Player

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
-claus- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Januar-2006
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 1351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -claus- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2016 kl. 16:27
Jeg kan så at udvikleren ikke opdatere Quartz mere. Så jeg prøver hans nye skin amber.
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio
Til top
Krusty the Clow Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-Juli-2008
Sted: Aalborg
Point: 354
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Krusty the Clow Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2016 kl. 16:38
Du skal også huske på at Zappiti 4k og Dune HD solo 4k player har ikke HDMI 2.0 de har kun HDMI 1.4 og HDMI 1.4b

Redigeret af Krusty the Clow - 27-Januar-2016 kl. 16:43
Til top
rene49 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2009
Sted: Denmark
Point: 871
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rene49 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2016 kl. 17:05
Oprindeligt skrevet af Krusty the Clow Krusty the Clow skrev:

Du skal også huske på at Zappiti 4k og Dune HD solo 4k player har ikke HDMI 2.0 de har kun HDMI 1.4 og HDMI 1.4b

tak for påmindelsen, men kommer nok ikke til at bruge det alligevel.
Jeg er ikke sorround mand, er stereo mand, som ser en film i ny og næ. – Hvis det bliver et must om 2-3 år må man jo så købe en ny afspiller, ingen afspiller vil jo være fremtidssikkert :) – har været på sorround  vognen førhen hvor jeg gik meget op i film – musik er bare mere mig :)

Redigeret af rene49 - 27-Januar-2016 kl. 17:09
Til top
rene49 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rene49 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2016 kl. 17:13
Må lige kigge på hvad kodi kan når jeg får afspilleren så :) , så kan jeg vælge hvilket media center jeg fortrækker :)
Til top
Kallespears Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-April-2011
Sted: Esbjerg Danmark
Point: 416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kallespears Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2016 kl. 21:19
Oprindeligt skrevet af jespermart jespermart skrev:

Hvis du ikke mener der er forskel på en BD spille til 800,-kr og en til 10.000,-kr, så bliver du vel også tilfreds med en Zappiti 4K

Super positvit svar. eller nærmere dumsmart :(
Til top
rene49 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rene49 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2016 kl. 21:21
Oprindeligt skrevet af Kallespears Kallespears skrev:

Hvis du ikke mener der er forskel på en BD spille til 800,-kr og en til 10.000,-kr, så bliver du vel også tilfreds med en Zappiti 4K

hehe ja, tænkte jeg også :)
Til top
Kallespears Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-April-2011
Sted: Esbjerg Danmark
Point: 416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kallespears Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2016 kl. 21:31
Er det et must den har 4K?
For ellers har CDON Dune HD Connect til 366kr.

Jeg læser rigtig mange positive indlæg med Nvidia Shield, her på siden.

Men jeg har taget den beslutning, (min egen) den kommer til at lide samme død som Boxee Box.

Jeg har være med på Dune siden begyndelsen, der er ikke sket meget på skin siden. Til gengæld afspiller den alt med smider efter den.

Og ja det er super nice og lækkert med coverflow, men liste menu er meget hurtigere.
Til top
jespermart Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Februar-2006
Point: 891
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jespermart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2016 kl. 21:52

Næh, for mig at se er det dumsmarte svar, at man jo ikke kan se forskel på en 800,-kr BD spille og en til 10.000,-kr.

Og hermed slutter mine indlæg i den her tråd
Jesper

Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4
Til top
rene49 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rene49 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2016 kl. 21:57

Næh, for mig at se er det dumsmarte svar, at man jo ikke kan se forskel på en 800,-kr BD spille og en til 10.000,-kr.

Og hermed slutter mine indlæg i den her tråd

forklarede dig tidligere hvorfor der er forskellige priser på en blu ray afspiller :)
– Kan da se du selv anbefaler en dune afspiller til 1800.kr til en anden her på recordere og du skriver selv at den leverer et ligeså godt billede som din Pioneer afspiller til 5k, såå du modsiger altså lidt dig selv.
fred være med det, vi ser forskellige på ting sammen, det vigitigste er du jo bare at vi er glade for de ting vi har WinkWink
Til top
Dammeren Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Oktober-2008
Point: 71
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dammeren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2016 kl. 21:55
Oprindeligt skrevet af rene49 rene49 skrev:

Jeg har givet 1900.kr i deres online store. Zappiti mini. Og der lanjeg sætte min 3.5" disk i som jeg har siddende i min gamle dune :)

René, er du sikker på at der i Zappiti Mini 4k playeren er plads til en intern HDD? (i den gamle model var der plads til en 2.5" hdd). Går nemlig selv og pønser lidt på at købe en ny mediaafspiller, men valgte mini'en fra pga. den manglende mulighed for at sætte en HDD i.

Uanset, hvad så glæder jeg mig til at læse din anmeldelse af den

Redigeret af Dammeren - 29-Januar-2016 kl. 21:57
Til top
rene49 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rene49 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2016 kl. 22:18
Har lige tjekket, jeg har taget fejl, det er kun storebroren som har plads til en harddisk. Pis også :) men glæder mig alligevel til at få den. Jeg skriver lidt om hvordan den er :)
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu