Hej alle,
Jeg har en fejl på mit tv (pdp-472xa), blinkende pixels i en bred bramme fra top til bund ca. 10 cm. inde i højre side af panelet. Fejlen kommer ca. efter 5-10 minutters brug. Har forsøgt at flytte tv'et, samt at skifte kabler for at være sikker på det ikke er interference fra andre enheder eller kabler.
Jeg fejlmeldte tv'et d. 3 april (til pioneer via pdp-plus).
2 dage efter stod der en rar fyr fra Infocare, for at yde support onsite jævnfør PDP-plus garantien. Han konstaterede fejlen og tog tilbage til værkstedet for at høre hvad han kunne gøre ved fejlen (jeg havde optaget fejlen med videokamera, som han fik med til værkstedet på DVD).
Han kontaktede mig kort tid efter for at fortælle, at han havde bestilt et X og Y driver kort hjem til min skærm, da de forventede at det var der fejlen var, efter værkstedet havde set filmen.
En 8-10 dage efter kom samme fyr fra Infocare for at skifte delene onsite.
Delene blev skiftet, og vi testede kortvarigt tv'et (ca. 10-15 minutter).
Jeg var en glad mand, fejlen var væk..... men ca. 10 timer efter kom fejlen igen. Fuldstændig samme sted. Jeg fejlmeldte igen via Pioneer PDP-plus.
To dage senere ringede samme teknikker (d. 22 april) for at fortælle at de ville have skærmen ind til test og mulig uskiftning af panelet. De ville få deres transport afdeling til at hente skærmen, samt tage en låneskærm med jævnfør PDP-plus garatien. Det er nu 21 dage siden, de har stadig ikke været og hente skærmen, jeg har rykket både deres callcenter samt teknikker der var herude 3 gange.... de kan ikke sige hvornår de kan komme og hente den.
Nå, men nu kommer mit egentlige spørgsmål.
Kan jeg på nuværende tidspunkt kræve et nyt TV, eller at handlen går tilbage ?
Her tænker jeg på at det er samme fejl, der opstår igen efter meget kort tid. Ligledes er der indtil videre gået 21 dage med at vente, på bare at få hentet skærmen, hvor længe går der så ikke med rep.
På forhånd tak for hjælpen.
Mvh.
Martin
Redigeret af dkmsd - 12-Maj-2008 kl. 11:18