recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Erfaringer med JVC LT-32S60S HD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketErfaringer med JVC LT-32S60S HD

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
KlausJeppesen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 01-August-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 13
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2005 kl. 17:58
Trist. Det kan først afhentes den 12...

Tog ud i Electronic World Taastrup for at se på det de havde sat op derude. Øv et dårligt billede. Det som sælgeren hårdnakket påstod var et DVD signal (noget panasonic reklame) stod og pulserede på mange skærme incl. denne og alle røde farver flimrede. Fejlene var heldigvis generelle for både plasma og LCD med absolut tydeligst på LCD. Der er vel en 25 apperater derude der kører på samme billedkilde. Bedre blev det ikke da han slog det over på antenne. Billedet var næste ikke til at se på. Jeg ved godt at man ikke kan regne med god service sådan et sted men en bemærkning som "man skal bare gå mere end 3 meter væk" og "det er heller ikke den type tv man skal sidde foran hele dagen" kan han sQ godt pakke sammen.

Jeg er fortsat optimist for jeg var også inde i Fona (hvor de dog viste LG og Phillips) men disse LCD skærme havde slet ikke de skavanker. Her havde de så heller ikke så mange men billedet på dem der var var klare selv på de "billige" 15xxx,- modeller.

Nu må jeg nok bare væbne mig med tålmodighed i 2 uger og så må vi se. Tror jeg vil tage ind i SpeakersCorner for de må da kunne sætte det ordentligt op så man kan få en "ægte" demo.
Klaus Jeppesen
Til top
SJ Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Juli-2005
Point: 609
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2005 kl. 20:55

Redigeret af SJ
Til top
lars.andersen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 30-November-2004
Point: 8
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2005 kl. 08:23
Hej SJ

Jeg har hørt en regel om, at gange antal tommer med 10, så får man afstanden mellem fjernsynet og sofaen - dvs. 37" giver ca. 3,7 meter. Om man så vil følge denne regel er en smagssag. Mit eget LT-32S60 står ca 3 meter fra sofaen og det er en god afstand - faktisk ville det være OK med mig, hvis afstanden var lidt større. Derfor vil jeg ikke købe en 37", hvis jeg kun har 3 meter mellem fjernsyn og sofa.

Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2005 kl. 09:36

Hej Lars

Du er jo en af dem der har en model. Hvordan er billedkvaliteten på DVD og TV signal? Har du nogle problemer med flimmer, slør og kornet billede?

Klaus Jeppesen
Til top
lars.andersen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 30-November-2004
Point: 8
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2005 kl. 09:44
Jeg synes, at kvaliteten er rigtig god - både med DVD og antenne. Mit antennesignal er ikke verdens bedste, så en gang imellem er der lidt skygger på billedet, men det har ikke noget med fjernsynet at gøre.

Hvis jeg kommer tæt på fjernsynet, så er billedet selvfølgelig ikke specielt godt - og her taler jeg om mindre en 1 meter, men det er jo også rimeligt svært at overskue en 32" skærm, hvis man kun sidder 1 meter fra skærmen. Hvis jeg betragter fjernsynet fra siden, så skal jeg ud i en meget spids vinkel før billedet bliver dårligt.

Generelt set er jeg meget tilfreds med købet. Både design og billede er rigtig godt.

/Lars
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2005 kl. 11:22

Det lader til at JVC er blevet noget overrasket over salgstallene for LT-37S60. Nettorvet hvor jeg havde bestilt mit har ringet mig op og meldt om alt udsolgt. Jeg var en tur inde i SpeakersCorner og her regner de også først med at få modeller igen ved månedsskifte. De havde til gengæld en demo model af 26 tommer udgaven. Den var sat til en HD test kanal og billedet var bare smukt. Utroligt så fine detaljer der er i HD formattet.

Det første der kommer til at udnytte HD er vel den nye xbox der kommer ved juletid.

Redigeret af KlausJeppesen
Klaus Jeppesen
Til top
God Pris Se dropdown menu
Branche Medlem
Branche Medlem

Oprettet: 09-Juni-2004
Point: 270
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2005 kl. 11:34

Det er korrekt at JVC desværre må melde alt udsolgt, som det ser ud nu hedder den primo september. Jeg ved dog, at de gør alt hvad de kan for skaffe flere af denne lækre model.

Hvis du kan vente så kontakt mig, så finder vi en "god vente pris".

Mange hilsener

Michael Damgaard
www.godpris.dk
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2005 kl. 14:48
Tak for tilbuddet men jeg tror jeg har opsporet et i den lokale Electronic World. Syntes bare det er lidt trist at jeg skal lægge min sparekroner der hvor jeg føler jeg har fået absolut dårligst service... but it beats waiting a month
Klaus Jeppesen
Til top
Wuffer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juni-2005
Point: 615
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2005 kl. 17:43

Øv var helt klar til at købe et 32' og skulle til at skrive til godpris for at få en "god vente pris" da en ubehagelig regning dumpede ind ad døren

Så er økonomien sat på standby de næste par måneder.

Skriv endelig tilbage med erfaringer

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu