recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt Tv....
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNyt Tv....

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Andy_Moller Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-Juni-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 139
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2005 kl. 00:04

jamen det var det i Bilka jeg snakkede om først! var ude at se på det, men kunne ikke bedømme kvaliteten, da det kørte med noget DVD, og Tv-kanalerne var helt grumset, men i siger det er et godt tv, også selvom det er i Bilka??? :D

tænker også lidt på om tekst-tv'et er for langsom!

Redigeret af Andy_Moller
Til top
Carser Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 11-Juli-2005
Point: 4805
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2005 kl. 00:40
Oprindeligt skrevet af Andy_Moller Andy_Moller skrev:

jamen det var det i Bilka jeg snakkede om først! var ude at se på det, men kunne ikke bedømme kvaliteten, da det kørte med noget DVD, og Tv-kanalerne var helt grumset, men i siger det er et godt tv, også selvom det er i Bilka??? :D

Ja, men jeg havde dels ikke læst om modellen, da jeg ikke leder efter et nyt tv, dels smidt Bilka-avisen til genbrug. Så hverken pris eller 100 Hz var jeg up-to-date med. Beklager. Jeg gav godt 13.000 kr. for mit i jan '03.

Bland ikke Bilkas "grumsede antenneforhold" sammen med Sonys kvalitet. Det er hos dig selv, du kan vurdere, om alt er som det skal være med bedre signal. Eller måske har du en DVD, du kender godt, du kan tage med og se på, før du evt. køber? Du skal ikke stole på mig (du må da godt) eller Bilka eller en reklame i samme grad som dine egne øjne.

TTV's hastighed afhænger af, hvor mange sider der sendes på en kanal i forhold til tv'ets memory. Mit har 250 sider og indlæser og viser dem lige så hurtigt, som de sendes. Men vil jeg se på side 744 af måske 900 på DR, kan der godt gå lidt tid. Om modellen har 250 eller 2000 siders memory kan du selv tjekke.

M.v.h. Carser

Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn.
Til top
Bent M Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-Februar-2004
Point: 496
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2005 kl. 06:54
Oprindeligt skrevet af Andy_Moller Andy_Moller skrev:

Hej.

Som Carser siger kan du ikke helt regne med de Antenneforhold osv Bilka har, de har sikkert mange TV's på samme streng.

Jeg tror betemt heller ikke der er noget forgjort i at købe et Sony, har selv et , men hvis ellers det er TV'et for dig så tag roligt ud og køb det, Bilka tilbyder jo returret, skulle du mod forventning ikke være tilfreds så kan det afleveres igen, og du får alle dine gysser tilbage uden vrøvl.

Mvh
Bent M
Sony RDR HX1010
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15694
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2005 kl. 09:16

Hej Alle

Bilkas tilbud er en model som hedder Sony KV-32CS75  (Bilkas tilbudsavis kan læses online på www.bilka.dk)

Bilka skriver normalpris 5999,- spar 2000 kr - og det ser ud til at være rigtigt. Andre forhandlere har solgt samme til til priser imellem 6-7000 kr. Men det er sikkert samme forhold som GodPris omtalte - at det er gode tilbud på billederørs-TV lige nu hvor flere og flere efterspørger fladskærme.

http://www.google.dk/search?hl=da&q=Sony+KV-32CS75&m eta=

/Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Carser Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 11-Juli-2005
Point: 4805
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2005 kl. 10:04

Et PS:

http://www.klausgarde.dk/p/21445 kan man på dansk læse mere om modellen. Alt svarer til mit pånær nyt design og at det er hele 15-18 kg. lettere. Om det har præcis det rør, jeg har omtalt, ved jeg ikke.

Der er 250 siders tekst-tv, ikke 2000, det er trods alt ikke en af Sonys topmodeller. Så ventetid kan forekomme, da mange stationer har langt flere sider.

M.v.h. Carser

Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu