|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kasp ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-December-2005 Status: Offline Point: 128 |
![]() Sendt: 27-December-2005 kl. 00:10 |
Hej
Jeg har brug for lidt hjælp, da jeg ikke har så meget forstand på surround recievere. Jeg har kigget på en Pioneer VSX 415-S, som jeg vil tilslutte nogle højtalere til. Tanken er, at jeg vil tilslutte nogle højtalere, som jeg har fra et samlet dvd surround system. dvs der skal tilsluttes en dvd til plus, der skal kunne afspilles lyd fra min pc igennem dette system. Har fundet den til 2000,- Vil denne kunne gøre det og er den et godt køb til prisen? Håber i vil kunne hjælpe mig |
|
![]() |
|
Erling ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
![]() |
Tror at spørgsmålet hører hjemme hos www.hifi4all.dk, de kan nok bedre hjælpe dig. Godt Nytår |
|
De Herligste hilsner
Erling |
|
![]() |
|
BrianJVC ![]() -- ![]() ![]() Brian er stoppet hos JVC Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1188 |
![]() |
Hejsa, Det er en fin receiver, men måske du vil føle dig endnu mere tilpas med JVC RX-D201, med 7 x 110 watt, produceret af JVC's digitale forstærkere. Derudover har du USB indgang for afvikling af lyd fra PC. Receiveren har funktionen All channel stereo, hvor en 2-kanals kilde kan blive gengivet i stereo i alle tilsluttede højttalere. Der er Multi-brand fjernbetjening for kontrol af andet udstyr end JVC. Jeg fandt den lige nu på nettet til 2499,- hos bl.a. Godpris |
|
JVC Dynapix HD - Picture processing without comprimize
|
|
![]() |
|
kasp ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-December-2005 Status: Offline Point: 128 |
![]() |
Tak skal du have, men jeg har allerede investeret i en surround reciver.
Det blev en VSX 915-S |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |