|
Surround Headset tilbud fra Aldi |
Besvar |
Forfatter | |
lunge
Super bruger Oprettet: 21-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 427 |
Emne: Surround Headset tilbud fra Aldi Sendt: 03-Februar-2006 kl. 15:25 |
Der skulle vel ikke være nogen der har prøvet dette "Surround Headset"som Aldi har på tilbud i denne uge og som kan fortælle lidt om hvordan det lyder? Jeg ved godt at jeg bare kan købe, prøve og returnere, men hvis nogen allerede nu kan fortælle om de er gode eller dårlige er jeg fri for bøvlet. Alle HiFi snobberne som allerede har en mening uden at have prøvet headsettet behøver ikke svare. Redigeret af lunge |
|
Venlig hilsen
Jan |
|
hansi_dk
Junior bruger Oprettet: 19-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
Sendt: 04-Februar-2006 kl. 14:20 |
Hejsa!
Har ikke lige prøvet headset'et fra Aldi, men har da prøvet sættet fra bilka. Ser ud til at være samme indhold og pris, dog med andet navn. Til spil på pc og hvis man lige vil have lidt surround om natten uden at vække de andre i husstanden, så er de udemærkede. Men til musik og når der rigtig skal bruges power er de dårlige. Men som jeg altid siger, ører er forskellige, så hvad der lyder godt i mine øre kan lyde dårligt i andres. Så du bliver næsten nødt til at tage dem med hjem og prøve dem. Mvh. Hansi_dk P.S. HiFi "snobberne" har som regel ret i, hvad lydkvalitet der er i lydudstyr fra bilka, aldi, kvickly, merlin, elgiganten, fona osv. Efter min mening ødelægger disse forretninger definitionen HiFi. Men ved man ikke bedre, så er udstyret fra de forretninger da ok. Der er nogle der kan nøjes med den dårlige billed og lyd kvalitet der er på en denver dvd til 229,- |
|
Maggerholm
Guld medlem Oprettet: 22-April-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 1677 |
Sendt: 04-Februar-2006 kl. 14:47 |
Jeg kiggede lidt i den ikek særlig omfattende manual der linkes til, og som jeg lige umiddelbart ser det, så kan man kun opnå surround på et PC lydkort der har tre analoge minijack stik til surround, og på en DVD afspiller med analoge phonostik (og vel dermed med indbygget Dolby dekoder). Det er altså ikke muligt at tilslutte headsettet til en receiver (EDIT: og udnytte surroundfunktionen) (medmindre den har 5.1 analoge udgange, findes det?*) Er det helt forkert det jeg har observeret? *vil man kunne tilslutte det til pre out? Mvh Michael Redigeret af Maggerholm |
|
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Sendt: 04-Februar-2006 kl. 14:58 |
For optimal funktion, så kan de kun bruges til afspillere med analoge udgange, eller til en PC med de rigtige tilslutninger. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
lunge
Super bruger Oprettet: 21-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 427 |
Sendt: 05-Februar-2006 kl. 10:02 |
Mange tak for jeres svar.
Tror lige jeg lader dem blive på Aldi's hylde |
|
Venlig hilsen
Jan |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |