Hejsa. Så har jeg endeligt købt en Iphone 4, og har nu haft den i 1 uge. Og wav - hvor er det en super lækker telefon. Jeg er vildt imponeret over den, og da jeg er Geocaching-jæger, har jeg købt og hentet Geocaching applikationen. Hold da op, hvor det bare "spiller".
Inden jeg købte Iphonen har jeg med interesse fulgt med i diverse fora og magasiner om de påståede antenne-problemer. Jeg har hæftet mig ved, at nogle Iphone-brugere ikke forstår problemet, da de slet ikke oplever det.
Måske jeg har fået en Iphone med særlig dårlig antenne, da jeg på 1 uge har hæftet mig ved dårlig antenne-signal en hel del gange. Hver gang sker det, når min hånd rører ved den nederste del af antennen - altså når jeg holder telefonen i en naturlig stilling.
Typisk så mister den 3G-signalet og signal-indikatoren går ned på 1 kun streg.
I går aftes var vi på Jensens Bøfhus i Silkeborg, hvor jeg tilmed helt mistede signalet, så der ikke var nogen tjeneste. Det var fordi jeg holdte "forkert" på telefonen. Hvis jeg kun rørte ved den øverste del eller lagde telefonen på bordet, så var der 3G dækning med 3 streger.
Jeg er trods alt fortsat vældig glad for telefonen, og jeg har også bestilt en "bumper", hvorfor antenneproblemet sikkert derefter er historie.
Indlægget her er ikke et oplæg til debat - emnet er vist til rigelighed debatteret.
Jeg vil bare lige give min oplevelse af antenne-problemerne.