recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Iphone 4 fra 3 eller Telmore?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketIphone 4 fra 3 eller Telmore?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
sorensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-Februar-2007
Status: Offline
Point: 450
Direkte link til dette indlæg Emne: Iphone 4 fra 3 eller Telmore?
    Sendt: 22-September-2010 kl. 22:23
kan se de koster næsten det sammen. men telmore har fri tale og ikke opkaldsafgift.
3 mobil har opkaldsafgift og 5 timers tale.

hvor vil i købe jeres iphone 4?
Til top
bibihest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Maj-2006
Sted: Denmark
Point: 1435
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2010 kl. 22:32
Kommer lidt an på hvad der ellers er med og hvad du bruger. Snakker du kun 1 time så er det underordnet hvor du køber, men snakker du 6 timer er det lettere ;) De krav kender du kun selv.

Kan dog sige jeg har været hos Telmore i mange år efterhånden og har aldrig haft nogle problemer.
Til top
sani Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-April-2007
Point: 1023
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2010 kl. 23:46
nu har jeg ventet på iphon4 fra telmore siden 20.august og har ikke modtaget mit aktiverings nøgler endnu...Angry...jeg trå TDC beholder næsten alle mobilos selv... og telmore får kun begrandset antal
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2010 kl. 09:05
jeg har bestilt min iphone 4 direkte fra apple, står faktisk også i kø hos telmore.. men der er vist mange skrevet op.... 
Mvh

René
Til top
turbonegro Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-December-2005
Point: 290
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2010 kl. 10:59
Jeg kommer en del i Sverige, så det er oplagt at tage 3, da der er gratis datatrafik på deres net i Sverige også.
Til top
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-April-2006
Point: 598
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2010 kl. 18:15
Jeg købte min ifon hos Callme, da mit daværende (og kommende) selskab Telmore ikke tilbød på det tidspunkt.. Efter et par dage (efter jeg havde modtaget) fik Telmore så ifonen, men indtil videre fungere det hos Callme..

Redigeret af Casper - 23-September-2010 kl. 18:15
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
Til top
sani Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-April-2007
Point: 1023
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2010 kl. 18:20
for dem der teler meget (og der går jeg da jeg bruger den som ehrverv tlf.) er telmore nok den bedste tilbud pt... men problem er bare at de næsten ingen iphon har modtaget endnu....deres vente liste er enorm lang Angry
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
Til top
matv88 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2008
Point: 1149
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2010 kl. 19:39
bestilte, hos callme.. 47xx over 6 måneder for fri sms/mms, fri internet, ingen opkaldsafgift og 221kr til tale.

Fungerer bareTongue
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
Til top
jonaskp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juli-2006
Sted: Brønshøj
Point: 2272
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2010 kl. 19:44
Kommer også an på dækningen der hvor du bor. 3 har (efter eget udsagn ihvertfald) landets bedste 3g netværk, men det hjælper ikke mig meget, for jeg har sjældent over 2 streger i mit lokalområde - og det er altså indenfor Storkøbenhavn.

Telmore derimod har jeg altid haft god dækning hos. Har brugt dem siden de startede og altid været godt tilfreds med både priser og service.
Jeg ærgrer mig voldsomt over at jeg nåede at købe hos 3 inden Telmore annoncerede deres release dato.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2010 kl. 19:47
Oprindeligt skrevet af sani sani skrev:

for dem der teler meget (og der går jeg da jeg bruger den som ehrverv tlf.) er telmore nok den bedste tilbud pt... men problem er bare at de næsten ingen iphon har modtaget endnu....deres vente liste er enorm lang Angry
Ork da jeg stillede mig hurtigt i kø hos Telmore til en Iphone 4 (som jeg havde fået foræret), så opgav jeg ret hurtigt, og bestilte den direkte fra Apple, og modtog den efter vel 23 dage. Og jeg har stadig intet hørt fra TelmoreLOL
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu