|
Surround til små penge? |
Besvar |
Forfatter | |
voodoo-klaun
Ny bruger Oprettet: 13-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
Emne: Surround til små penge? Sendt: 14-April-2006 kl. 00:57 |
Er der nogen der kan anbefale et surround system til billige penge? Skal bruge det til min (kommende) LVW 5045GDL+... Det behøves ikke være fantastisk, bare nogenlunde habilt... |
|
Benny From
Guld medlem Oprettet: 11-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 852 |
Sendt: 14-April-2006 kl. 08:43 |
hvad er billige penge ????
|
|
voodoo-klaun
Ny bruger Oprettet: 13-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
Sendt: 14-April-2006 kl. 10:43 |
Billige penge er selvfølgelig relativt, og da jeg pt kender utroligt lidt til markedet vil jeg helst ikke sætte noget beløb på... ...så lad mig omformulere: Hvad er de billigste løsninger, som giver en bare nogenlunde fornuftig lyd? (hvad fornuftig så er, kan jeg jo igen ikke uddybe - men bedre end min gamle Mickey Mouse båndafspiller tak )
|
|
cnn3
Guld medlem Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
Sendt: 15-April-2006 kl. 16:11 |
Det er jo kun dig selv der kender dine krav. Tag ud og hør de forsk. modeller i butikkerne, så kommer du nok på sporet....
|
|
mvh Christian
|
|
TOD
Bruger Oprettet: 11-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 56 |
Sendt: 15-April-2006 kl. 16:57 |
Hej Jeg har købt et anlæg i Sverige, som lyder rigtigt godt. Det koster 9000 svenske kroner (ca. 7200 Dkr): http://www.fynda.se/index.php3?prodid=1374 Det kan godt være der er nogle hifi-freaks som har anden mening, men de har sikkert ikke hørt anlægget, og jeg synes det lyder rigtigt godt. Finish er efter min mening rigitgt pænt gennemført. Jeg købte også denne sub-woofer: (så er det lidt sjovere at se action film). Du skal vide, at gulvhøjttalerne fylder en hel del (1100 x 209 x 398 mm), se specifikationer her: http://www.proson.se/index.php3?pageid=18 Jeg tror du får mest for pengene her, men de forhandles kun i Sverige. Man kan lytte på højttalerne i Falkenberg i Sverige. (120 km nord for Hesingborg). Jeg lyttede til en dansk jazz vokalgruppe (Vocapella), og det lød rigtigt flot. Den mennskelige stemme kræver rimeligt meget af højttalerne, hvis den skal gengives rent og klart. mvh Torben |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |