recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic HDD vil opdatere konstant
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPanasonic HDD vil opdatere konstant

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Zappy Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 219
Direkte link til dette indlæg Emne: Panasonic HDD vil opdatere konstant
    Sendt: 23-Marts-2009 kl. 18:33

Jeg har en Panasonic EX77 med DVB-T og fibernet hos Energi Midt.

Næsten hver gang jeg tænde for harddiskoptagere vil den opdatere DVB-T signalet! Det er pokkers irreterende. Hvis jeg svare ja genindlæser den alle kanalerne og sletter eventuelle programmerede optagelser, så jeg plejer at svare nej.

Det signal jeg får ind er analogt, men med de sædvanlige DVB-T signaler. Jeg gider ikke bruge Motorolaboksen - den er frygtelig langsom.

Ifølge Energi Midt er det ikke hos dem opdateringerne sker.

Er der andre, der oplever problemet og måske har en løsning?

Samsung 7505 55"
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2009 kl. 19:43

Du skal jo bare deaktivere DVB update. Har dog aldrig haft et sådan problem da jeg havde en magen til. Kun sidste sommer, da den fangede signaler fra Tyskland og ville opdatere kanalerne.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Zappy Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-Marts-2006
Sted: Denmark
Point: 219
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2009 kl. 22:30

Jeg har allerede deaktiveret DVB update! Det er jo meget mystisk. Jeg må hellere gå opsætningen igennem igen.

Jeg undrer mig dog over, at der kommer opdateringer hver dag. Det gjorde der ikke tidligere.

Samsung 7505 55"
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu