|
Iphone4 med langsom upload på Wifi |
Besvar |
Forfatter | |
jjdk
Guld medlem Oprettet: 06-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 649 |
Emne: Iphone4 med langsom upload på Wifi Sendt: 06-September-2010 kl. 12:27 |
Jeg forstår det ikke helt.
Jeg har hos TDC en 10/2 Mbit linje, og når jeg på husets forskellige PC'ere laver en hastighedstest på fx. www.tdc.dk/hastighedstest får jeg et resultat på ca. 8,2/1,6. Det gælder også, når jeg anvender WiFi på vores bærbare.
Jeg har så lavet en hastighedtest på min Iphone 4 ved hjælp af en free Apps, der hedder Xtreme Speedtest.
Her er hastigheden 7,4/0,3 - altså en markant langsommere upload.
Jeg ville gerne prøve TDC's test gennem Safari på min Iphone, men det kræver flash.
|
|
iPhone 13, OS 15.3
|
|
zemo
Super bruger Oprettet: 07-September-2006 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 491 |
Sendt: 06-September-2010 kl. 23:29 |
Hej
Jeg har også prøvet "Extreme speedtest". Den giver et helt håbløst resultat hos mig (download lå på 12 Mbit, den tror jeg er ok - jeg har 20/1 Mbit i huset. upload 0,25 Mbit - minder om din). Prøv at hente app'en Speedtest.net (også gratis) på Appstore Her bliver resultatet hos mig 11/0,85 Mbit - må vel siges at være i orden
|
|
/zemo/
|
|
TobiasKM
Guld medlem Oprettet: 03-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 746 |
Sendt: 09-September-2010 kl. 10:46 |
Ja, prøv Speedtest app'et :)
Jeg får i hvert fald upload hastigheder der svarer meget godt til min forbindelse.. Dvs for det mest langsommere end hvad jeg kan opnå på 3G netværket.. :P
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |