|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jwin ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 757 |
![]() Sendt: 12-Maj-2009 kl. 16:11 |
Hej Alle En god ven af mig fik tilbudt en software opdatering på sit Sony w4000 her til morgen. Han har kun antenne på taget. Jeg ved at der er sendt opdateringer ud på YouSee's kabelnet til Sony fjernsyn, men har ikke hørt noget om at de også skulle sende opdateringer ud på DTT. Har nogen kyndige mennesker nogen info om dette? Redigeret af Jwin - 12-Maj-2009 kl. 16:13 |
|
![]() |
|
Langemand ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
![]() |
Jeg fik den også, med den samme forundring over, hvem der sender den ud.
KDL40W4000 med Boxer. |
|
![]() |
|
slate ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-August-2007 Sted: Struer, Denmark Status: Offline Point: 589 |
![]() |
Ikke noget nyt; man har før sendt opdateringer ud over DTT nettet til diverse settop bokse
|
|
Stue: Duet->Beresford Caiman->Carver A-500x->B&W 704 + Tosh EP35, Sony 32v5500
Kælder: Mitsu HC6000, Steward 92", Tosh XE1, Oppo 93, Onkyo 875, JBL+Velo DVD:124, RØD:141, BLÅ:107 |
|
![]() |
|
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
Hos en af mine arbejdskolleger løste opdateringen et problem med at fjernsynet ikke ville gemme både TV2 Øst og TV2 Lorry.
|
|
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
|
![]() |
|
moho ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3069 |
![]() |
Digi-tv.dk eller hvad de nu hedder, men det Koster for fabrikanterne at sende samme Opdateringer over dette DTT Net! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |