|
Trådløs transmitter |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Diamanten
Bruger Oprettet: 24-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 116 |
Sendt: 26-November-2006 kl. 12:40 |
Jeg går rundt med præcis de samme tanker. Min PC står på 1. sal og fjernsynet i stuen neden under. En boremaskine og noget kabel kunne løse opgaven, men jeg har erklæret stuen for kabelfri zone, så jeg skal bruge en eller anden form for trådløs gadget til video streaming. Jeg skal dog ikke kun streame film til TV'et, men også mine foto's. Jeg har imidlertid fundet et stykke gadget der kan løse opgaven perfekt i en super kvalitet... den kommer bare først en gang i det nye år fra Apple og lyder navnet "iTV". Se linket her eller søg på nettet http://www.engadget.com/2006/09/12/apple-to-release-itv-vide o-streaming-box-in-2007/ Go' dag Per EDIT Bemærk størrelsen der svarer til en ½ højde Mini Mac. Det vil sige omkring 2,5 cm i højden, samt 16,5 i bredde og dybde. Altså en net lille sag i lækkert design Redigeret af Diamanten - 26-November-2006 kl. 12:49 |
|
Diamanten
Sendt: 26-November-2006 kl. 12:58 |
Jeg har selv haft sådan en transmitter og for at sige det ligeud så var det et skod produkt... For det første er den utrolig følsom med hensyn til at sender og modtager retningsbestemmes. Dernæst oplevede jeg at både lyd og billed blev forstyrret når man gik nogle ganske bestemte steder i stuen.. altså ikke nødvendigvis præcis mellem de to bokse!!! Endelig oplevede jeg at mikrobølge ovnen påvirkede signalet, så popcorn er udelukket ved film |
|
zeus84
Junior bruger Oprettet: 21-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 30 |
Sendt: 26-November-2006 kl. 13:40 |
Diamanten : Lidt sent du kom med den besked... Har sendt pengene til ham. Men nu skriver lige igen når jeg modtager varen, hvorden den virker i mit tilfælde
|
|
Diamanten
Sendt: 26-November-2006 kl. 14:16 |
Sorry... men jeg har ikke set tråden før i dag. Jeg venter spændt på din vurdering. Der vil jo altid være forskel på transmission betingelserne fra sted til sted, så måske det fungerer hos dig. Men bare lige for at komme lidt mere malurt i bægeret så syntes jeg altså, at selv når der ikke var transmissions problemer var billedet ikke særlig godt... Billedet kan vel bedst beskrives som temmelig uldent
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |