|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
TRUMF ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 54 |
![]() |
Jamen på denne side ude til venstre:
http://www.dvbviewer.com/en/index.php?page=ordering
Hvilket jeg kun kan tolke som at der er en gratis version, med mindre de lyver... |
|
Samsung PS50C7705 + Onkyo TS SR606 + KEF 2005.2 + WD TV Live + Sonos + Harmony 885
|
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Gratis versionen af dvbviewer virker kun i forhold til et bestemt tv-kort fra technisat, så denne version vil ikke kunne bruges i dit tilfælde...
Med hensyn tilbetaling er det et billigt produkt €15,- og betaling via paypal er det ikke bedre? Man undgår at udlevere kortnr... |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
|
TRUMF ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 54 |
![]() |
Nåh for søren, det var da en skam. 15e er ikke meget, men når min model ikke engang er på listen over kompatible produkter, så vil jeg altså ikke betale for noget jeg ikke har prøvet og ved virker... Jeg har fundet følgende liste * TT-PCline * myTheatre * ProgDVB * WatchTV Pro * ShowShifter * MediaPortal * Microsoft Windows XP Media Center Edition (MCE) * GBPVR * Alt-DVB Er der nogen der har erfaringer med noget af det, eller måske nogle andre ? |
|
Samsung PS50C7705 + Onkyo TS SR606 + KEF 2005.2 + WD TV Live + Sonos + Harmony 885
|
|
![]() |
|
Baum ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 96 |
![]() |
Du kan prøve om dit tv-kort er understøttet af dvbviewer hvis du downloader og installerer TRANSEDIT MMC fra dvbviewers hjemmeside. Hvis programmet kan lave en kanalsøgning, så virker dvbviewer også. Jeg gjorde det selv med mit kort, så jeg ikke risikerede at købe katten i sækken. |
|
![]() |
|
![]() |
TRANSEDIT MMC virker og finder en masse kanaler.
Jeg kan dog stadig ikke vide om fjernbetjeningen virker, hvilket for mig er lidt vigtigt. Ellers tak for info. Ved ikke helt om jeg er frisk på at tage "chancen"... |
|
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10472 |
![]() |
Hvis fjernbetjeningen anvender tastatur genveje som kommandoer, vil den også virke med DVBViewer, som kan programmeres nøjagtig som du ønsker. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |