recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mit TV fandt pludselig 6 nye kanaler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMit TV fandt pludselig 6 nye kanaler

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
plouger Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 206
Direkte link til dette indlæg Emne: Mit TV fandt pludselig 6 nye kanaler
    Sendt: 05-Juli-2009 kl. 13:06

Hej.

I går aftes da jeg tændte mit TV, skrev den - Nye DVB-T kanaler fundet tryk ok for søgning.

Efter en søgning havde den fundet følgende kanaler:
TCM
Silver
TV 4 Sport
Axess TV
TV 7
Canal 7

Men da jeg i dag ville se hvad det var for noget - Skriver den intet Signal på dem alle. Nogen der ved hvor de kanaler pludselig kommer fra?

Hilsen

Plouger

Til top
Lyni Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-December-2007
Point: 172
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2009 kl. 13:31
Du har fundet et af de MUX som sendes fra Sverige. Så hvis du vil se de kanaler, skal du have et svensk boxer abm og evt en bedre antenne, så singnalet ikke falder ud.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2009 kl. 13:33
Kodede signaler kan godt ses i EPG oversigten. Har selv fået TV2 News/Zulu/Charlie/Film og Kanal 4/5/6 og Discovery og Animal Planet, som jo er udbuddet fra Boxer.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2009 kl. 13:36

Det er rigtig nok fra Boxer Sverige, men de kanaler kan ikke modtages i DK, kun muligt i Sverige. 

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
B-CLG Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-April-2009
Point: 655
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2009 kl. 11:04
Men omvendt betyder det så formodentlig, at også andre af de svenske signaler kan nå din antenne...
Dvs. Hvis du ikke allerede kan se de ikke-kodede svenske kanaler, Sverige 1,2,4,24 viasat 6, barn/kunskabskanalen og Access TV, så har du noget at arbejde hen imod. Evt. ved at justere/tilføje antenne eller fjerne filter.
Til top
Benny From Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Marts-2006
Point: 852
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2009 kl. 08:07
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Det er rigtig nok fra Boxer Sverige, men de kanaler kan ikke modtages i DK, kun muligt i Sverige. 

Jeg kan sagtens modtage Axess, her på Amager

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2009 kl. 08:11

Du kan jo få FTA kanalerne, men ikke Boxer kanalerne, da de er kodet og kan kun fås i Sverige. 

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
jdinesen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 17-Juli-2009
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2009 kl. 15:07

Hvis du vil modtage svensk Boxer i DK så gør som jeg: Kør over broen, gå ind i en TV forretning og køb et Boxer Kontantkort. (Det kan egentlig bestilles og betales online på www.boxer.se, men ikke fra Danmark. De hæver pengene og når de opdager du er fra DK returnerer de dem).

Indholdet er det samme som på MIX. Det koster 795 SEK for tre måneder. Herefter forlænger du på nettet med 1,2 eller 3 mdr. á 225 SEK.

Virker fint...husk at det er MPEG2 og din modtager skal have et Viaccess CAM modul. Jeg har det siddende i en Sony RDR-HXD910 harddisk recorder.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu