|
atv2 for begyndere |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
zutcorp ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Januar-2008 Sted: Viby Sj,Denmark Status: Offline Point: 98 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har rodet med pc versioner af xbmc og plex de seneste dage og er blevet enig med mig selv om at prøve plex af først. Så jeg har fået handbraket min dvd rips og glæder mig til at komme igang med selve boksen i eftermiddag.
Men har da fået plex til at køre ok med iPad indtil videre. Selvom den hakker noget... |
|
![]() |
|
zutcorp ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Januar-2008 Sted: Viby Sj,Denmark Status: Offline Point: 98 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Opgav plex igen. Kørte skidt på Ipad og der skulle reencodes for mange filer til jeg gad.
Rodede lidt med XBMC inden jeg gav mig og hentede firecore. Det spiller til gengæld meget tæt ved max indtil videre. Ret imponeret.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |