recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Overgangsperiode, hvad gør jeg?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketOvergangsperiode, hvad gør jeg?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
BendixDK Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 24-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 33
Direkte link til dette indlæg Emne: Overgangsperiode, hvad gør jeg?
    Sendt: 25-August-2009 kl. 14:29

Hej

Jeg har lige nu almindelig antenne på taget, hvor jeg modtager DR1 og TV2. Jeg har også et større sat-anlæg med 4 hoveder og 2 sat-modtagere (Dreambox 500 og Dreambox 7020).

Sat-anlægget er demonteret, da jeg inden for de næste par måneder skal have nyt tag på. Indtil tag er færdigt og sat-anlæg monteret igen, vil jeg gerne se digitalt tv, hvordan gør jeg nemmest og billigst det?

Kan jeg smutte i Harald-Nyborg og købe deres billige Denver-modtager og benytte min eksisterende antenne?

eller

er det smartere at købe en DVB-modtager til Dreamboxen og benytte min eksisterende antenne?

Eller er der andet jeg bør overveje?

Bendix

Til top
dkscan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Februar-2006
Sted: Denmark
Point: 1333
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2009 kl. 15:00

Billigst bliver det nok med Denver-modtageren. Men den kan du se DR1, DR2 og TV2 digitalt frem til 2012.

Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information
Til top
Vilhelm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2009
Sted: København Ø
Point: 1508
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2009 kl. 17:33
Mon ikke du kan låne dig frem?  Der er vist mange der har en DVB-T boks til overs efter at de har fået et fladskærms-tv med indbygget tuner.
Venlig hilsen, Vilhelm
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu