|
OLED55B6V er rødlig? |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
wicca
Guld medlem Oprettet: 15-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 506 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg gav 700 kroner. Rød, grøn og blå står på 0 Trin: høj |
||
TV Kalibrering
Bruger Branchemedlem Oprettet: 10-Marts-2016 Sted: Slagelse Status: Offline Point: 131 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
ok, hvad med trin lav ? Hvilken billedeprofil står skærmen på ?
Hvis værdierne under både "høj" og "lav" står på 0 så har de ikke foretaget en kalibrering, du er desværre langt fra den første som er blevet snydt af Elgigantens såkaldte "kalibrering/klargøring" Jeg vil anbefale dig at kræve dine 700 kr. tilbage, du har absolut intet fået for de penge. Alternativt kan du spørge om du kan få udleveret den kalibrerings rapport/seddel som altid bør følge med når man har fået lavet en kalibrering.
Redigeret af TV Kalibrering - 26-Februar-2017 kl. 22:56 |
||
http://www.tv-kalibrering.dk
- Kalibrering af tv skærme og projektorer |
||
wicca
Funktioner
Tak(0)
|
|
Billedprofil er Biograf. Rød -2 Grøn -21 Blå 0 |
||
zulfo
Moderator gruppe Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg undrer mig lidt over at folk vil have dig ind i alle mulige menuer og justere farver osv. når dit spørgsmål går på rødt genskin når TV'et er friggin' SLUKKET!!!
Er I helt fra den?!
Redigeret af zulfo - 27-Februar-2017 kl. 10:12 |
||
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
||
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4617 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er helt normalt. Der er ikke noget galt med din skærm. Det er antirefleks-filtret på skærmen, som giver denne lidt lilla-agtige effekt.
|
||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
||
Bromberg5
Guld medlem Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Min har præcis samme farve og det er helt efter bogen. Har ihvertfald absolut intet med kalibrering at gøre.
Farven er heller ikke noget der trænger gennem ved brug eller andet - som skrevet antirefleks |
||
wicca
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg tror nu ikke der er nogen der vil have mig til at justere farver. Tror mere interessen gik på om tv'et var kalibreret. Jeg er helt med på nu, at den lilla farve er helt ok. Tak for svar alle sammen. |
||
zulfo
Moderator gruppe Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hehe, jeg læste det som om folk ville have dig til at justerer farvebalancen for at slippe af med det rødlige skærm - men jeg læste måske ikke grundigt nok efter
|
||
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
||
wicca
Funktioner
Tak(0)
|
|
Dem af jer der har dette Oled TV, hvad har I Trumotion indstillingen på?
Synes jeg har lidt flimmer omkring krop og hoved især under fodboldkampe på tv. |
||
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6673 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Trumotion: På Bruger Fjern rystelser: 0 De-Blur: 10 De andre indstillinger har jeg sådan: Billedindstillinger: Støjreduktion: Fra MPEG Støjreduktion: Fra Sort Niveau: Lav Rigtig Biograf : Til Tilpasning af skærmens lysstyrke: Fra Billedformat: 16/9 Kun scan: slået til Redigeret af Brixen - 27-Februar-2017 kl. 12:29 |
||
Venlig hilsen
KB |
||
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6673 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis du ikke har fået en rapport, må du hellere få skrevet dine indstillinger ned.
Nogle fejl i apps kan kun løses ved at gendanne tv'et til fabriksindstillinger.
|
||
Venlig hilsen
KB |
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |