Hej
Så skulle jeg jo prøve Boxer tv og idag kom så en sagem ITD84hd dvb-t.
Starter lige med at fortælle at jeg har et Samsung lcd Tv med mpeg4 som står helt klart på alle digitale kanaler og en Externe mpeg2 united tuner der er tilsluttet min hd/dvd optager.(united har få digitale udfald.
Så tilsluttede jeg Sagem fra Boxer og den danser rundt med digitale firkanter på alle kanaler
.Så har jeg stillet mig på dr1 gået ind på info om antenne signal.beskeden er signal styrke grøn 78% kvali 88%gul.Netmux1 kbh
så står der Viterbi ber her danser den rundt med mange tal 8.63 -4.05e den skifter hele tiden tal umuligt at se og skrive alle de tal er det normalt ? og hvad er VITER BER ?
det sidste der står er C/N 24db-6db-13db her danser den også rundt?er det normalt og hvad er C/N ?
har hørt at antenne forstærker og analog filtre kan forringe kvali.Så slukkede jeg for min antenne forstærker så forsvandt signalet helt.Måske jeg skal på loftet for at se om jeg kan finde et filter eller vil det tybisk side helt ude på antennen?HAR i nogle bud HJJJæææææææælp ![](smileys/smiley1.gif)
MVH Per