|
Mast på Lynetten. |
Besvar |
Forfatter | |
per olsen
Bruger Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 106 |
Emne: Mast på Lynetten. Sendt: 29-Oktober-2009 kl. 08:11 |
Hej Hvad betyder åbning af Lynetten for mig der bor på Amager.Har udendørs antenne som jeg altid har kunne modtage analog tv fra , Altså dr/TV2/sverige.Har lidt dårligt signal fra Boxer , skal jeg dreje min antenne eller er det lavet så smart at ikke alle i området skal op på taget og dreje og var der noget med at sende signalet bliver forøget med 90% d.01-11-09 ?
|
|
JesperLund
Guld medlem Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
Sendt: 29-Oktober-2009 kl. 12:16 |
Modtager du TV2 analogt?
Hvis ja, peger din UHF antenne mod Hove, og Hove vil sende alle multiplex incl Boxer fra søndag 1/11. |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
per olsen
Bruger Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 106 |
Sendt: 29-Oktober-2009 kl. 14:48 |
Jeg modtager TV2 både analogt og digitalt i dag.problemet er at jeg får digitale fejl og tænkte på om signalet fra lynetten kunne hjælpe da jeg bor ret tæt på :O) og altså om antennen skulle pege mod Lynetten eller om det var ok nu. Hvad sendes der fra Lynetten ?
|
|
JesperLund
Guld medlem Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
Sendt: 29-Oktober-2009 kl. 15:18 |
Lige nu sendes mux1 på K51 fra Hove, Gladsaxe og Lynetten. Det midlertidige Boxer mux på K35 sendes fra Borups Alle (meget svag sender) og Gladsaxe. Fra søndag sendes mux1-mux5 fra alle tre sendere. Du kan indtaste din adresse her og få et bud på den bedste sender. Du skal huske at Lynetten har vertikal polarisering, så antennebenene skal også drejes hvis du vælger Lynetten. Har du digitale fejl på både mux1 (DR, TV2) og Boxer mux'et? Hvis det kun er Boxer mux'et, ville jeg vente og se hvordan tingene ser ud på søndag når alle mux sendes fra Hove (som din antenne peger mod). Et andet problem kan være gamle kanalfiltre (fra samlinger af danske og svenske analoge signaler, for eksempel). |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |