|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Pede8000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2589 |
![]() Sendt: 07-August-2010 kl. 09:09 |
Hejsa,
jeg har læst nettet tyndt om de nye features på Iphone 4... Meeeeen.... er der nogen afgørende forskel i daglig brug der retfærdiggør en udskiftning ? Jeg har svært ved at se det ! Jeg har pt. en 3Gs.... Skal jeg skifte ? (giv mig en undskyldning for at gøre det! ![]() Peter
|
|
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7123 |
![]() |
Bedre video optagelser ;-)
Der behøver ikke være mange grunde til at købe nyt ! De "gamle" iPhones går som varmt brød i dba.dk. Hvis det kan hjælpe Jeg købte to iPhone 4 i går. Som skulle komme i løbet af næste uge |
|
![]() |
|
Pede8000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2589 |
![]() |
hehe, 2 stk hansie, hamster du...?
Har hørt at skærmen er top-$....., men det syns jeg sq også den er på den gamle!
Video har jeg endnu ikke brugt på min, men det kunne jo være man gjorde hvis kvaliteten var bedre..?! Må vist hellere ta ned til Telenor og få en demo ! |
|
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
|
![]() |
|
Simon, TC ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 428 |
![]() |
Skærmen er _MARKANT_ bedre på den nye.. Det er uden tvivl det første du vil lægge mærke til. Opløsningen er meget højere, kontrasten, læsbarhed i solskin og synsvinkel bedre. Dernæst er det nok den øgede hastighed, meget flydende multitasking og så et design der er så gennemført og lækkert at de fleste andre telefoner føles som legetøj til sammenligning. Derudover så HD video optagelse, bedre kamera, front kamera med FaceTime, bedre batteritid...
Så ja, det ER en bedre og mere lækker telefon - anden undskyldning behøver du ikke.
Redigeret af Simon, TC - 07-August-2010 kl. 21:12 |
|
Tape Connection MKII
|
|
![]() |
|
loveduck ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
![]() |
Jeg har netop udskiftet min 3G med en 4'er, men hvis jeg havde haft en 3GS, så tvivler jeg på at jeg havde gjort det, idet forskellen er minimal i forhold til hvad jeg bruger min telefon til. Eneste grund skulle være for at få den nye og ekstremt lækre skærm 4'eren har. Jeg er virkelig imponeret over kvaliteten! :-)
|
|
![]() |
|
cr0969 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-Oktober-2010 Status: Offline Point: 1 |
![]() |
Jeg venter på at skulle købe min iPhone 4 :) Overvejer at købe den hos 3, da de har et ret godt tilbud i øjeblikket.
Chris |
|
Find din iphone 4 her!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |