|
så blev det min tur |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
nbu001
Guld medlem Oprettet: 25-August-2004 Sted: CPH, DK Status: Offline Point: 890 |
Sendt: 18-September-2010 kl. 01:27 |
Jeg forstod det heller ikke - hvad er en "iPhone 4G"? /Nils
|
|
|
|
rhsin
Guld medlem recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
Sendt: 18-September-2010 kl. 09:43 |
ok så skærer vi det lige ud i pap... iPhone 4
|
|
Mvh
René |
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7123 |
Sendt: 18-September-2010 kl. 09:48 |
Sådan en !!! Har selv 2 stk iPhone 4 men modellerne uden de store antenner |
|
quarkir
Guld medlem Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1562 |
Sendt: 18-September-2010 kl. 10:36 |
Nu er en X2 heller ikke liiiige det bedste eksempel, den kører jo Windows !! X1'eren var ikke specielt god og med X2 gjorde de det faktisk endnu værre Desværre har SE utroligt svært ved at holde sig til et bestemt operativsystem til deres telefoner, de bruger stort set alt hvad der er tilgængeligt. Men f.eks. deres X10, både den almindelige, mini og mini pro, er faktisk nogle fremragende mobiler. |
|
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|
rhsin
Guld medlem recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
Sendt: 18-September-2010 kl. 13:16 |
ja det kunne også godt være jeg skulle have ventet og ladet min P990 køre lidt længere også hoppet til en X10 istedet.. men prisen for at lave noget skidt lige efter hinanden er jeg skifter mærke denne gang... vidste godt X1 var dårlig.. men alle sagde at X2 ville have løst alle de problemer.. også kommer de ud med en telefon der bare ikke er ordentlig i forhold til de andre telefoner der er på markedet.. og ja det er især windows systemet.. startede som sagt ud med system 6, og opgraderede så til system 6,5 via deres upgrade manager.. det tager iøvrigt 3 timer + alt bare slettes.. der er ikke noget godt backupsystem indbygget som bare tager alt.. man skal ud i noget købeprogrammer.. og syntes ikke rigtigt der var noget som kunne tage alt.. som feks iPhone kan.. og vel også android.
Siden den upgrade har deres online sync med kontakter osv. hvor alle kontakterne ligger på ikke virket.. og siden sommerferien har brugere altså selv måttet oprettet deres kontakter igen... eller undvære.. det er virkeligt totalt amatør.. og slet ikke noget man kan forvente sig af en businesstelefon i den prisklasse... så pt er jeg dybt skuffet over dem som producent.. og jeg har ellers lagt rigtigt mange kr i deres kasse.. men det slutter nu Derfor er det mig ufatteligt de ikke skynder sig at feks give brugere mulighed for feks at lægge android på telefonen.. for så stor forskel er der vel heller ikke på en X2 til en X10... det er muligt der er en bambus løsning.. men det er jo SE der skal lave løsningen til deres telefonkøbere.. som også virker |
|
Mvh
René |
|
quarkir
Guld medlem Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1562 |
Sendt: 18-September-2010 kl. 19:00 |
Det lidt morsomme i denne sammenhæng, er så at P990 var en overlæsset og langsom udgave af P910 P910 var en glimrende fortsættelse fra P900, men med P990 havde SE alt for travlt med at læsse features på den.... |
|
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|
rhsin
Sendt: 11-Oktober-2010 kl. 15:24 |
Så fik jeg min iPhone 4, og den var dælme nem at sætte op.. den hentede alle kontaker og mailsettings direkte fra Outlook 2010, så jeg skulle kun lige ind og indtaste kodeord så kørte den Så nu må vi se om jeg kan vænne mig til screentaststuret istedet for det fysiske tastatur jeg havde på min SE X2
|
|
Mvh
René |
|
Beanie
Guld medlem Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
Sendt: 11-Oktober-2010 kl. 17:56 |
Det kan du. Iøvrigt er det nemmere at vende sig til end f.eks. Nokia 5800. Du kan alternativt lægge telefonen ned, så knapperne bliver lidt større. Til at starte med. Jeg tilslutter mig også gruppen af tilfredse brugere af IP4. Alt virker som det skal og ingen nørderier Har lige forladt Nokia efter en 1/3 menneskealder. |
|
TobiasKM
Guld medlem Oprettet: 03-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 746 |
Sendt: 11-Oktober-2010 kl. 18:37 |
Jeg lægger den konsekvent ned når jeg skal bruge tastaturet, synes det er meget mere behageligt med det større tastatur :) og så bruge begge tommelfingre på det, så går det også jævnt hurtigt. Hurtigste skrivehastighed jeg har opnået på en mobil indtil videre i hvert fald :)
|
|
rhsin
Sendt: 14-Oktober-2010 kl. 23:25 |
Jeg fandt mig lige en særdeles god app hvis man har behov for en universal dokumentudvekslingsapp ezshare pro http://itunes.apple.com/us/app/ezshare-pro/id301589535?mt=8 den understøtter en lang række protokoller afp/ftp/smb osv både via lokalnet men også via internet og der er mange indstillingsmuligheder... det er muligt at se dokumenter regneark osv direkte fra programmet.. man kan uploade og downloade slette filer osv via NAS, men man kan også dele indholdet på sin iphone i workgroup på lokalnettet (husk kodeord!!) der er remote desktop via RDP og VNC og naturligvis fuld kontakt til macs.. (har ikke prøvet på pcer endnu.. men via VNC regner jeg med der er frit spil
du kan wol enheder på nettet der er webdownload og emailattechments som kan hentens via en IMAP server.. der kan laves en særlig delt folder til fotos som er delt på lokalnettet via den iphoneserver som kan sættes op fra programmet.. der er også noget printerhalløjsa i den.. det har jeg dog ikke kigget på endnu.... til 99,- kr kan man spørge sig selv om den er det værd... men med en synology NAS som jeg har så er den eddermame hurtig via afp og med +25mbps i testet netværkshastighed på min iPhone så begynder det altså at blive sjovt... prøvede at streame fullhd materiale via afp fra min NAS og det kunne den faktisk afspille (et slideshow i 1080p som fyldte 450mb).. kan anbefales
|
|
Mvh
René |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |