recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - maximum t-541 hakker i mpeg2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketmaximum t-541 hakker i mpeg2

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jesper_SN Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 17-November-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Emne: maximum t-541 hakker i mpeg2
    Sendt: 17-November-2009 kl. 21:09

Inden for de sidste par dage er min maximum t-541 boks begyndt at hakke (viser ca. 2 billeder i sek.) ved DR,DR2,TV2,DR synstolkning (mpeg2 kanalerne). Mpeg4 kanalerne kører perfekt.

Jeg har også en panasonic recorder tilsluttet, og den viser de pågældende kanaler fint. Fejlen må ligge i boksen eller i firmwaren til Maximum t-541.

Har andre oplevet dette problem?
Til top
Xoomtell Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 09-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2009 kl. 22:12
Nej - det har jeg ikke oplevet. til gengæld er min begyndt at låse sig fast på softwareopdateringen og så komemr jeg ikke videre. Jeg har haft alle kabler ude af den og ladet den stå - det hjalp én gang, men den kommer igen med den fejl. Sk.....irriterende.
Den starter altså op og står og søger - men ikke bare i de 20-40 sekunder den plejer, men "forever". Der sker ikke en dyt. Lyden virker, men der er bare tre vandrette streger i displayet og en prik som står under den sidste streg. Intet der blinker eller viser tegn på aktivitet. Jeg kan KUN slukke for den ved at hive stiket ud bagpå. Den reagerer ikke på hverken fjernbetjening eller knapperne på fronten. For H.... jeg orker snart ikke mere....hevrgang jeg køber en af de her DVB bokse så går de ned efter kort tid. Den eneste bpoks jeg har haft helt uden problmer var en skod boks til ca. 500 kr. - men det er en MPEG2 boks....så det hjælper jo ingen steder.

:(
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu