|
Omkring Decembers "alt er åbent" |
Besvar |
Forfatter | |
andershede
Super bruger Oprettet: 23-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 291 |
Emne: Omkring Decembers "alt er åbent" Sendt: 19-November-2009 kl. 15:03 |
I reklamer og på boxertv.dk kan man se at alle kanalerne minus canal+´erne er åben i december hvis man bestiller.
Men os der bestilte lige før dette tilbud, får vel også glæde af tilbuddet, eller hva??? |
|
laursen
Redaktionen recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4055 |
Sendt: 19-November-2009 kl. 15:18 |
Det er vel ikke så sandsynligt... ellers havde de vel annonceret det som en julegave til alle Boxers nye og eksisterende kunder!?!
Prøv at ringe til deres kundeservice - og skriv gerne det officielle svar her i tråden /Lars |
|
Redaktør, recordere.dk
|
|
confused
Guld medlem Oprettet: 29-August-2006 Status: Offline Point: 2686 |
Sendt: 19-November-2009 kl. 16:25 |
Jeg er i næsten samme situation hos Viasat - jeg blev kunde lige før de annoncerede deres 1000 kroners gavekort.
Jeg ringede så derind og fik at vide, at jeg også nok skulle få det, men det er snart ved at være længe siden, så jeg venter i spænding :-)
Mon ikke du selv skal ringe til dem og høre - jeg tror absolut ikke der sker noget automatisk.
|
|
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
|
laursen
Redaktionen recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4055 |
Sendt: 20-November-2009 kl. 00:59 |
- og så alligevel....
Det skulle være gratis for alle nye som "gamle" (eksisterende) kunder, se denne artikel. /Lars |
|
Redaktør, recordere.dk
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |