|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
toullouse ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 70 |
![]() Sendt: 22-November-2009 kl. 08:46 |
Hej med jer.
![]() Skulle nogen kunne være behjælpelig med dette?
Jeg har en Panasonic hardiskoptager DMR-EX77 http://www.panasonic.dk/html/da_DK/Produkter/DVD+og+video/DVD-optager/DMR-EX77/overview/1755398/index.html med dvb-t og modtager kun dét som bliver udsendt som mpeg-2 og nu kunne jeg godt tænke mig at vide, om jeg ville kunne optage på denne hd recorder fra en Boxer digiboks.
Jeg forestiller mig at min antenne bliver sat til Boxer digiboks og ved hjælp af f.eks scartkabel kan overføre signalerne til hd recorderen og således optage de afkodede signaler fra Boxer.
Ville jeg kunne få glæde af det "Common Interface for CA modul" i forbindelse med Boxer, der sidder på omtalte hd recorder?
Lige hvad angår ca modul er jeg totalt novice, så hvis der var én der kunne forklare mig hvad jeg kan bruge det til, ville jeg blive glad.
![]() Ha´ en god dag og på forhånd tak
![]() Toullouse
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Nej CI slottet kan ikke anvendes til Boxer. Du har helt ret i at du skal optage med scart fra boxen. Men sæt antenne-loop til recorderen fra boxen, så du kan optage kanalerne fra Mux1 samtidig med du ser noget andet via boxen.
|
|
![]() |
|
toullouse ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 70 |
![]() |
Vi har med vilje fravalgt alle de hersens forchromede tiltag med diverse distributører af digi tv, men måske da dette kan lade sig gøre, ville jeg skæve til Boxers lille pakke. Primært for at få motorsport på kanal 5, men også, og nu går jeg i barndom, så sender DRs nye børnekanal "JUL I GAMMELBY" og den kan jeg ikke stå for.
![]() Den julekalender vil jeg gerne betale 49 penge for pr. måned for, at se den i december.
![]() Herligt at have barnlige lyster som næsten 57 årig.
![]() Tak for hjælpen kampus.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Nu skal der jo kun betales 0 Kr for at se MUX1 og 2, så ingen grund til på den konto at have penge op af lommen.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Kanal 5 er Mux 3, altså Boxer.
|
|
![]() |
|
![]() |
Og så er det ikke 49,- pr md men 49,- + 65,- i kortafgift = 114,-
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Ja, det er godt nok ikke så lidt for så lidt. Det er faktisk for meget.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Godt nok føler jeg, at "JUL I GAMMELBY" er én af de bedste julekalendere der er lavet, men jeg kan vist godt se, at på den måde bliver min "lågekalender" vist meget dyr.
![]() Må vist nøjes med én i pap.
![]() Det "låger" ikke godt for julehyggen, men så må glöggen og kleinerne danne lågekalender.
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Ja hvis det udelukkende er for Julekalenderen, så ville jeg nok også afstå. Min begrundelse var jo at få DRHD, DR K og Ramasjang. Men DRHD er nu ikke merprisen værd i forhold til at du kan nøjes med en FTA box til 500 kr
|
|
![]() |
|
![]() |
Hvis det kun er FTA kanalerne, så kan man klare sig med en billigere box, også til DRHD, medmindre at man ønsker den skal kunne optage.
|
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Det er også det jeg skriver!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |