recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sagem 94160 TA filformater
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSagem 94160 TA filformater

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Traveren Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 30-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Emne: Sagem 94160 TA filformater
    Sendt: 24-November-2009 kl. 20:53
Hej

Jeg har sådan en Sagem 94160TA stående (og larme). En af funktionerne er at den kan eksportere optagelserne til en USB-nøgle (fat32) hvilket er smart nok.

Men er der nogen der har fået styr på nøjagtigt hvad format det er optaget i? Jeg kan ikke få mine eksporterede optagelser til at afspille på nogle af de kendte afspillere incl. VLC som ellers afspiller det meste.

Vh.

Lars
Til top
mortenf Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-Februar-2005
Point: 151
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2009 kl. 19:20
Har du fundet ud af noget?

mortenf
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2009 kl. 20:41

Ikke meget klogere nej. Men jeg har snuset mig frem til at optagelserne sandsynligvis er kodede og kun kan afspilles i recoderen selv. Temmeligt trist, men så må man jo overveje om ikke den kan skilles af og udstyres med en seriøs harddisk :-)

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2009 kl. 20:59

Det er vist som også nævnt her på forummet, for at modtageren kan godkendes af boxer, skal det ikke være muligt at tage optagelserne ud derfor er de låst til HDDen. Det nytter vist ikke at udskifte den. 
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2009 kl. 22:07

Det er mig der ikke er klar nok: Jeg ville egentligt bare hive det ud til at gemme fordi den lille 160 gb disk er lidt mager - men det er både beskyttet og besværligt.

Så jeg overvejer at splitte den ad og se hvad disk jeg kan komme i (erfaringer?) og så slutte min Slingbox Pro til den så jeg kan se indholdet andre steder.

Havde nu været nemmere hvis USB-funktionen havde a) reelt været noget værd og b) Ikke absurd langsom!
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu