|
Problemer med Boxer |
Besvar |
Forfatter | |
jespercd
Ny bruger Oprettet: 14-November-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 5 |
Emne: Problemer med Boxer Sendt: 24-November-2009 kl. 22:52 |
Er der andre end mig der ikke har kunne modtage Boxerkanalerne igår og i dag?
Har snakker med Boxer's kundeservice her til og aften. Han sagde at de har problemer i øjeblikket og jeg ellers skulle tage mit kort ud og indsætte det igen og lade tv'et være tændt i 1 time. Men der sker absolut ingen ting, fjernsynet skriver bare at jeg ikke har adgang. Andre med lignende problemer eller/og ved hvad man kan gøre? |
|
bruger udmeldt 5
-- Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
Sendt: 24-November-2009 kl. 22:58 |
ser du kanalerne med CA-Modul? eller med seperat mpeg4-boks?
er det cam modul du bruger, så kan du skrive dine abbo/subscriptions på kortet et sted i menu'rne på dit tv, så du kan se hvilke bestillinger du har adgang til.
"Boxer 1" pakken skulle gerne være fornyet på dit kort på nuværende tidspunkt og løbe til 31-12-2009.
Ved desværre ikke hvordan du ser dette på en mpeg4 boks, da mulighederne jo kan være utrolig forskellige afhængig af fabrikant af boksen. |
|
jespercd
Sendt: 24-November-2009 kl. 23:13 |
Jeg har et Samsung LE19B455C4W tv med indbygget CA-Modul
Syntes ikke jeg kan finde menuen med "abbo/subscriptions" - Har før været inde og kigge i den, men nu syntes jeg ikke den er der hvor den skulle være :-) Kan se her at jeg ikke er den eneste med problemer: http://groups.google.dk/group/dk.teknik.htpc/browse_thread/thread/d674c6197feea1bf/4778be1e8f594c4?hl=da&q=boxer#04778be1e8f594c4 Mvh Jesper |
|
bruger udmeldt 5
-- Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
Sendt: 24-November-2009 kl. 23:31 |
FYI,
for at kortet opdaterer "subscription", skal du være på en kanal som er krypteret, så ser du kanaler som dr,dr2,tv2 vil dit kort ikke modtage opdateringer før du stiller den på en kanal som sender de EMM koder ud som opdaterer dit kort, og disse sendes kun over frekvenser som boxer er på.
|
|
jespercd
Sendt: 25-November-2009 kl. 09:04 |
Jeg har ventet i flere timer på en af de kanaler jeg har betalt for, uden at der er blevet send noget til mit kort.
Hvis jeg går ind på kortet og finder "Boxer1" står der: "09/11/2009 - 22/11/2009". Den fejlmeddelelse jeg får når jeg går ind på en betalingskanal er: "You do not have the rights to access the audio" Mange tak for hjælpen |
|
Metfan
Junior bruger Oprettet: 18-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 33 |
Sendt: 26-November-2009 kl. 12:02 |
Jeg oplever samme problem med TV2 Sport. Jeg har Flex8, men har siden 1. nov kunne se alle kanaler. Det er så blevet lavet om nu, så jeg kun kan se de 8 jeg har valgt, men de skriver jo at TV2 Sport får man med uden beregning indtil 30/4-2010.
Men TV2 Sport giver mig også beskeden om "You do not have the rights to access the audio". Jeg ringede til support, og blev i første omgang spist af med standardsvaret: "har du lavet en kanalsøgning eller søgt efter kanalen manuelt?" |
|
jespercd
Sendt: 26-November-2009 kl. 16:09 |
Så kom det til at virke.
Jeg opdagede at programkortets nummer ikke var det samme, som det der stod i ordrebekræftelsen. Så Boxer må have rodet rundt i det. Mvh Jesper |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |