|
Alt er væk.... suk |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
jesperk85 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Januar-2011 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-Oktober-2012 kl. 17:25 |
|
Kære alle,
jeg har opdateret mit apple tv og nu er alt væk undtaget settings og deling. Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre ved det. Kan nogen hjælpe ? MVH Jesper
|
||
![]() |
||
Packer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Maj-2007 Sted: Sjælland Status: Offline Point: 527 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hej
Intet er vel væk. Du skal vel bare sætte dit ATV op igen. Jesper |
||
![]() |
||
kbi7874 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Februar-2010 Sted: Stenløse Status: Offline Point: 86 |
|
Det skete også for min, men jeg genstartede den og nu virker den
|
||
![]() |
||
jimmer ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
|
Har selv lige haft samme problem sad og så netflix da internet forbindelsen pludselig røg på atv (men alt andet på samme router virkede stadigvæk fint (tv og computer)) alle ikoner forsvandt pånær computere, indstillinger, nito og xbmc. Efter en genstart af atv virker alt nu igen, har ikke haft det problem før så måske det er den nye software
|
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
|
Hvordan laver i en genstart af Apple tv?
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6673 |
|
Der er et menupunkt til det. |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
|
Takker, Jeg har lige fået min i sidste uge, så er ikke så bekendt med den,
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
jimmer ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
|
lol ja jeg gjorde det på den gammeldags måde og hev strømstikket ud i 20-30 sekunder
![]() Er start igen ikke ny i menupunktet ?, kan ikke lige mindes at have set den i 4.4.4
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |