|
Wmc + tv-guide Windows 10 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kenp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 561 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Juli-2016 kl. 23:29 |
Pyha....
Så lykkedes det mig efter møje og besvær at få en ældre maskine til at virke med Windows 10 Windows mediacenter Tv-guide (nrossens program) og tv-guide data fra xmltv.se Hdhr3-EU (firmware fra 2014, da jeg stadigvæk bruger injectNIT) Det var sku rart at at det skidt til at virke... Så slipper min bror for doppel (trippel VPN for at se yousee) Skal prøve at få skrevet lidt mere, når jeg lige får sat den næste maskine op, da der formentlig var nogle ting jeg gjorde på denne maskine som ikke var nødvendigt... |
|
![]() |
|
espersen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 284 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det virker stadig ?
|
|
;o)
|
|
![]() |
|
kenp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 561 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nej ikke efter aniversary Update.... som han bare blæste på :-/.... problemet er reelt at jeg ved der er et driver problem med HDDR...
Fik det lige oplyst i dag, så skal lige forfra med den :-/ og finde en løsning. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |