|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Tech2010 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 728 |
![]() |
Det står nok på dansk på dit TV, så jeg laver en lille dansk guide til dig: Drive Modalitet/Drive Mode: Home Menu på din remote - Opsætning - Valg - Derefter skal du bare trykke ned indtil du kommer på side 2, hvor du finder Drive Mode/Drive Modalitet. PURE Mode: Home Menu på din remote - Opsætning - Billede - AV Valg - Vælg derefter "REN" (På engelsk PURE) Pure Cinema: Home Menu på din remote - Opsætning - Billede - Avanceret indstillinger - Pure Cinema |
|
![]() |
|
sorensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2007 Status: Offline Point: 450 |
![]() |
takker Kan man ikke skifte mellem hdmi indput, synes kun det er nr 4 hdmi indgang der virker. når jeg vil skifte over på input 2 hvor min ps3 sidder i sker der ikke en skid. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
På Pioneer skal man ind i menuen for at aktivere HDMI indgangene. Vælg indgang og åben menu.
|
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
På krp skulle de ellers være åbne fra start, det var de på min M model. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Jamen "A" modellen er jo anderledes, måske også på det punkt. På min 508XD skal man aktivere HDMI. |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
Det kan godt være du har ret, på en 5090H skal man jo også.
men jeg kan kun sige wauw et billede ![]() kører med disse Pure mode Dot By Dot Drive mode 1 Pure cinema gå frem virker fint til dvd og blu-ray fra forstærker. drive mode 2 og andre indstillinger til min recodere. |
|
![]() |
|
sorensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2007 Status: Offline Point: 450 |
![]() |
der står den er slukket hvordan tænder jeg for dem?
|
|
![]() |
|
![]() |
ingen som kan hjælpe?
|
|
![]() |
|
bantam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-August-2006 Status: Offline Point: 1371 |
![]() |
Hvis du refererer til at slå HDMI-input til/fra, står dette i manualen til TV'et: Activating the HDMI terminal
Redigeret af bantam - 02-Juni-2009 kl. 19:15 |
|
![]() |
|
Wolff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2008 Status: Offline Point: 572 |
![]() |
Er der ikke en venlig skæl der kunne forklare hvad de enkelte Drivemodes gør? Og hvorfor de lige netop skal bruges til henholdsvis BD/DVD og Tv?
|
|
![]() |
|
bantam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-August-2006 Status: Offline Point: 1371 |
![]() |
Læs evt. denne tråd: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=60840& PN=1&TPN=1
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |