recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HDMI fungerer ikke
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHDMI fungerer ikke

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Arning Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 29-August-2008
Sted: DK
Status: Offline
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Emne: HDMI fungerer ikke
    Sendt: 15-November-2009 kl. 12:41
Jeg håber i måske kan komme med et bud på hvad der går galt for mig her, jeg har forsøgt mere eller mindre alt jeg kan komme på.

Jeg har et Philips LCD TV (32PFL5604H) med 2 stk. HDMI porte.

Dertil har jeg forsøgt at tilslutte en mini PC med DVD-I Via et DVD-D til HDMI kabel.
Jeg kan ikke få noget billede.

Derefter har jeg forsøgt mig med en Popcorn Hour A-110 som jeg købte et HDMI kabel (1.3a) til igår, men samme problem igen.

Jeg har over en periode forsøgt mig med alle mulige indstillinger, opløsninger og jeg skal komme efter dig, men intet virker. Benyttet jeg composit til Popcorn boksen spiller det. Benyttet JEg VGA indgangen på TV`et til PC`en får jeg også billede på, dog ikke særligt stort, det fylder knapt halvdelen af skærmen ud.

Jeg faldt så igår over en opdatering til Philips TV`et, hvor der netop blev rettet problemer med HDMI, installerede opdateringen og forsøgte igen med både PC og Popcorn. Ingen af delene virker endnu.

Næste træk tror jeg må blive Philips support men jeg forventer ikke det store fra den side.

Har i nogle gode bud på hvor jeg skal fejlsøge eller ved i noget jeg ikke kender til?

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu