|
Erfaringer med Dilog DT-655? |
Besvar |
Forfatter | |
Rungo
Junior bruger Oprettet: 21-September-2006 Status: Offline Point: 39 |
Emne: Erfaringer med Dilog DT-655? Sendt: 31-Oktober-2009 kl. 16:20 |
Hej, jeg har noget svært ved at beslutte mig ved valg af ny digital pvr. Hverken Triax's 409'er eller Sagems 94xxx bokse får ubetinget ros med på vejen - enten er fjernbetjeningen dårlig eller også støjer de osv. osv. Min bedre halvdel er ikke ubetinget begejstret for bokse i forvejen, og jeg risikerer problemer, hvis ikke den er let at betjene m.v.! Jeg kan se at Dilogs 655 nu er kommet i handlen, bl.a. på www.bergs.dk, til nogenlunde samme pris som de andre. Nogen som har erfaringer, eller evt. blot har prøvet at stå med en i hånden og kan give et første indtryk af boksen? |
|
mial
Bruger Oprettet: 20-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 174 |
Sendt: 31-Oktober-2009 kl. 16:45 |
Jeg har lidt en blandet erfaring med DT455HD læs evt. mit ubesvaret indlæg på : http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=69221& KW=mial Købt via netto-sat.dk, som ikke har 'hørt' om det issue jeg konfronteres med. |
|
Mikael T
Junior bruger Oprettet: 31-August-2008 Sted: Funder Kirkeby Status: Offline Point: 46 |
Sendt: 11-December-2009 kl. 23:29 |
Er meget tilfreds med den. |
|
Panasonic PX80 37"
Panasonic EH50 Dilog DT-655 Triax 405 Cambridge 540R v3 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |