recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - sag mod Boxer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketsag mod Boxer

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Ophørt Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 13-Marts-2008
Sted: Nord Falster
Status: Offline
Point: 1196
Direkte link til dette indlæg Emne: sag mod Boxer
    Sendt: 10-December-2009 kl. 17:50
Har lige læst her på recorder, at der har været kørt en sag mod boxer
http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=3379&zoneid=5
Jeg er ved at være ret sur. For Viasat og Canal digital. Lave sammen slags tilbud. Hvorfor skal Boxer straffes for noget som Canal digital og viasat også gør?

Kan det være rigtigt?
Til top
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Point: 8022
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2009 kl. 19:30
Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Jeg er ved at være ret sur. For Viasat og Canal digital. Lave sammen slags tilbud. Hvorfor skal Boxer straffes for noget som Canal digital og viasat også gør?

Kan det være rigtigt?

Nu er Boxer ikke blevet straffet (ingen bøde), de har blot fået besked om at overholde markedsføringsloven fremover. Det skal Viasat og Canal Digital naturligvis også.

Den samlede pris i bindingsperioden skal fremgå tydeligt af annoncen, det kan vel ikke være så svært at forstå...
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top
Ophørt Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 13-Marts-2008
Sted: Nord Falster
Point: 1196
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2009 kl. 20:07
Oprindeligt skrevet af JesperLund JesperLund skrev:

Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Kan det være rigtigt?

Nu er Boxer ikke blevet straffet (ingen bøde), de har blot fået besked om at overholde markedsføringsloven fremover. Det skal Viasat og Canal Digital naturligvis også.

Den samlede pris i bindingsperioden skal fremgå tydeligt af annoncen, det kan vel ikke være så svært at forstå...

Nej man det er stadig, at satelit udbyderne, kan tilade at villede kunderne, uden at de for en "Skidebale" nu er ikke kunde hos nogen tvudbyder. er godt tilfreds med at jeg ikke har CD mere og kun har de "gratis" kanaler, på DTT. Jeg  kan bare ikke li' når folk bliver uretfærdig behandlet.
Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Point: 2875
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2009 kl. 00:08
Er det uretfærdigt at Boxer får slag over fingerne når de bryder markedsføringsloven? Nej vel !

Det er tæt på børnehave niveau at sige at Boxer ikke skal "straffes" fordi at Viasat og Canal Digital ikke er blevet straffet i denne omgang.
Viasat og Canal Digital er blevet "straffet" for ligne sager tidligere, men de overholder stort set loven i dag.

Boxer gjorde det forkerte at de ikke oplyste "fuld pris" sammen med betal nu prisen. Du skulle blade om på næste side for at se "fuld pris".

Viasat og Canal Digital anviser "fuld pris" på samme side som betal nu prisen i alt det jeg har set fra dem i lang tid.
.....
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu