|
sag mod Boxer |
Besvar |
Forfatter | ||
Ophørt
-- Oprettet: 13-Marts-2008 Sted: Nord Falster Status: Offline Point: 1196 |
Emne: sag mod Boxer Sendt: 10-December-2009 kl. 17:50 |
|
Har lige læst her på recorder, at der har været kørt en sag mod boxer
http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=3379&zoneid=5 Jeg er ved at være ret sur. For Viasat og Canal digital. Lave sammen slags tilbud. Hvorfor skal Boxer straffes for noget som Canal digital og viasat også gør? Kan det være rigtigt? |
||
JesperLund
Guld medlem Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
Sendt: 10-December-2009 kl. 19:30 | |
Nu er Boxer ikke blevet straffet (ingen bøde), de har blot fået besked om at overholde markedsføringsloven fremover. Det skal Viasat og Canal Digital naturligvis også. Den samlede pris i bindingsperioden skal fremgå tydeligt af annoncen, det kan vel ikke være så svært at forstå... |
||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||
Ophørt
-- Oprettet: 13-Marts-2008 Sted: Nord Falster Status: Offline Point: 1196 |
Sendt: 10-December-2009 kl. 20:07 | |
Nej man det er stadig, at satelit udbyderne, kan tilade at villede kunderne, uden at de for en "Skidebale" nu er ikke kunde hos nogen tvudbyder. er godt tilfreds med at jeg ikke har CD mere og kun har de "gratis" kanaler, på DTT. Jeg kan bare ikke li' når folk bliver uretfærdig behandlet. |
||
Notfast
Guld medlem Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2875 |
Sendt: 11-December-2009 kl. 00:08 | |
Er det uretfærdigt at Boxer får slag over fingerne når de bryder markedsføringsloven? Nej vel !
Det er tæt på børnehave niveau at sige at Boxer ikke skal "straffes" fordi at Viasat og Canal Digital ikke er blevet straffet i denne omgang. Viasat og Canal Digital er blevet "straffet" for ligne sager tidligere, men de overholder stort set loven i dag. Boxer gjorde det forkerte at de ikke oplyste "fuld pris" sammen med betal nu prisen. Du skulle blade om på næste side for at se "fuld pris".
Viasat og Canal Digital anviser "fuld pris" på samme side som betal nu prisen i alt det jeg har set fra dem i lang tid. |
||
.....
|
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |