|
Audyssey mikrofon |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Magnusrex ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Maj-2023 Sted: Køge Status: Offline Point: 10 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Maj-2023 kl. 10:46 |
Hej folkens.
Jeg har en Denon x2600h dog mangler jeg audyssey mikrofonen. Den er blevet væk. Ville høre om der er nogen i køge området der har en jeg kan låne til setuppet eller købe af dem. |
|
![]() |
|
KOS. ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Juni-2006 Status: Offline Point: 208 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du bil, så kan du komme til Nørrebro og få min gratis,den er aldrig blevet brugt.
|
|
![]() |
|
Magnusrex ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Maj-2023 Sted: Køge Status: Offline Point: 10 |
Kan jeg købe den, hvis jeg betaler porto. Kommer i mit tilfælde desværre sjældent den vej.
Hvis det besværligt er det helt forståeligt. Tak for tilbuddet om at hente den ![]() |
|
![]() |
|
KOS. ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Juni-2006 Status: Offline Point: 208 |
Har sendt en PM.
|
|
![]() |
|
Nu jeg ny på siden, hvor er privat beskeder placeret i der UI
|
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4862 |
Mulighed for PM åbnes efter 100 indlæg.
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
![]() |
|
Spændende, kommer til at tage lidt tid
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |