|
Pixeline win xp |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6487 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-September-2022 kl. 15:10 |
Hejsa jeg vil så gerne have mine unger og Sfo børn til at spille pixeline. Men dette kræver næsten Windows xp og jeg kan næsten ikke skaffe det - overvejer at finde en brugt computer der har xp. Og har hørt om virtual machine - men kan ikke finde et sted at købe win xp - nogen tips hjælpetricks Jeg har alle spillene
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10474 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Windows XP kan downloades her: https://isoriver.com/windows-xp-iso-download/ og mange andre steder. Flemming
Redigeret af fltk - 30-September-2022 kl. 15:22 |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10474 |
Er det falsk reklame når der her https://aimshop.dk/produkt/18502-krea-medie-pixeline-drager-over-pixieland står, at det virker med Windows 10? Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6487 |
måske er der nogle af spillene der virker. Men for 9 kr så skal det da lige testes
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |