|
Skærmen klikker/popper |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Oktober-2022 kl. 22:02 |
Jeg har fået et nyt brugt grafikkort.
Jeg er gået fra et geforce 660 til et radeon 920. Jeg benytter mig af et ældre Sony tv som skærm. Det har fungeret fint. Men efter skift fra det ene gfx til det andet, har jeg fået klikkelyde fra skærmen. Lyder nærmest som om skærmen får en puls fra computeren ud gennem højttalerne. Har prøvet med HDMI og med displayport. Det skete ikke da gfx blev testet på en anden skærm inden montering i min maskine. Det sker Også selvom tv er skruet helt ned. Ideer modtages til fejlfinding.
Redigeret af aerik - 08-Oktober-2022 kl. 22:12 |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5300 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Var der samme billedopløsning opsætning på det gamle som på det nye grafikkort?
|
|
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja det hele er det samme.
Har dog fundet en løsning. Jeg skal slå driverne fra til AMD lyd delen...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |