|
Crosover sub |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jesperKBH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juli-2008 Status: Offline Point: 562 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-November-2022 kl. 21:30 |
Jeg ved der her er nogle med god forstand på lyd, så jeg håber jeg kan få et godt råd. Jeg har en sonos connect amp, hvor jeg har sat en ikke sonos sub til. Jeg bøvler lidt med at finde de gode indstillinger.
Jeg kan instille crossover på både sub og i sonos app, hvordan skal jeg indstille det?
|
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4051 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du skal skruer crossover helt op på subwoofer, så styrer du crossover via ampen
|
|
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
|
![]() |
|
jesperKBH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juli-2008 Status: Offline Point: 562 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
tak hvad med volumen, hvordan stiller jeg den i app og på sub?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |