|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Det er også det jeg håber på. Afventer at den lokale Elgigant holder flytte-salg inden længe, og så kan det jo være at den er med
![]() |
||
![]() |
||
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
![]() |
|
http://www.elgiganten.dk/product/pc-hardware/skarm/PH231E1SB/philips-23-pc-fladskarm Er det denne |
||
![]() |
||
michaelw ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-December-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 262 |
![]() |
|
ma kan da også købe en skærm med indbygget mpeeg4 tuner og ci port? samsung har et par stykker
|
||
Pioneer 5090h ,Panasonic 50st60y, Ps3 , dm800, dm7020, dm600,dm8000 Audiopro højtalere : AudioPro Avanti 5.2 surround højttaler pakke.
drømme:sc-lx81 reciver og bdp-lx71 blueray afspiller |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
|
||
![]() |
||
![]() |
|
![]() |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|
Samsung Syncmaster er PC monitorer med TV modul.
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Så det ville være dejligt med link til PC skærme med HDMI og evt. mpeg4 TV-modul
|
||
![]() |
||
michaelw ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-December-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 262 |
![]() |
|
her et et link til en Philips med mpeg4 og full hd, pc skærm:-)
Her kan den købes billigt:
her er link til forskellige pc monitorer med tv tuner fra edbpriser:
De fleste af dem har mpeg4 tuner, men vær meget opmærksom på hele model nummeret.
særligt ved samsung skærmene kan det snyde med nøjagtig model betegnelse, ikke alle lande har med mpeg4, og hvis den er parrel impoteret osv...
dette er nok min foretrukne:
står meget og vakler mellem denne samsung og philips fra øverest...
Philips ser brand godt ud, noget pænere end samsung, er ikke så vild med det gennemsigtige plastik i kanterne:-(
Men igen, har ingen ide om hvor god billede kvalitet der er i philips som pc monitor?
men samsung er det nemt at finde test af, og den bliver taget pænt imod...
Hvor stor en skærm skal du have?
|
||
Pioneer 5090h ,Panasonic 50st60y, Ps3 , dm800, dm7020, dm600,dm8000 Audiopro højtalere : AudioPro Avanti 5.2 surround højttaler pakke.
drømme:sc-lx81 reciver og bdp-lx71 blueray afspiller |
||
![]() |
||
![]() |
|
Med den lille prisforskel ville jeg nok vælge Samsung'en
![]() Faktisk kan jeg se at jeg kommer til at betale for meget for tuneren. Det geniale ved at der er HDMI, er at så kan man smide den kilde på man har brug for - BD f.eks.
Regner med at det skal være en 24 tommer skærm. Ingen grund til at ha' større på skrivebordet
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |