|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
plokke ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Juni-2006 Status: Offline Point: 164 |
![]() |
Jeg ved ikke lige hvordan det fungerer i Slagelse, men her hvor jeg bor, står der også "Stofa" på regningen - men det er den lokale antenneforening som leverer signal via deres 200-år gamle anlæg.. De blev blot opkøbt af Stofa på et tidspunkt.
Dvs. ingen digitalt spejl, ingen mulighed for Zaptor, etc.. Og slet ikke samme kanal-udvalg og muligheder som på Stofa's "rigtige" net.
Hvis situationen er den samme i Slagelse, så kan det altså godt have laaaange udsigter at få noget som helst digitalt ;)
|
|
![]() |
|
moho ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3069 |
![]() |
Jeg ved godt jeg tæsker langhalm på det her, men så vidt jeg ved skal et nuværende antenneanlæg kunne fremføre et digitalt spejl, jeg mener, for være lovligt. Det med anlægget skal være udbygget til 850 eller 900MHz. Jeg kan vanskeligt tro andet. Har I så slet ingen Film kanaler Canal+ eller TV1000? Hvis I ikke har fatter jeg i n t e t. Hvad slags Internet har I?
Redigeret af moho - 20-Januar-2010 kl. 13:07 |
|
![]() |
|
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
Det eneste lovkrav i den henseende er, at must carry-kanalerne (DR1, DR2 og TV2) skal være til rådighed i digitale versioner. |
|
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |