|
Atmos højttalere (indbyg) |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Berdel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1153 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 31-August-2022 kl. 14:34 |
|
Hej
Jeg overvejer at lege lidt med atmos igen. Jeg har et 5.2 xtz spirit system med 3x spirit 6 som fronter og spirit 2 til bagkaler og overvejer at tilføje 2 loftshøjttalere til atmos Det ville være oplagt at købe s2 atmosphere til 2500kr. https://www.xtzsound.eu/s2atmosphere#!/Cinema-S2-Atmosphere-Mattsvart/p/384957509 men jeg har besluttet mig for at de skal bygges ind i mine troldtekt plader af æstetiske årsager Så er spørgsmålet bare hvad jeg skal gå efter - er der nogle der har anbefalinger? Gerne noget 6,5" og med justerbar diskant. Jeg har selv kigget på disse: på forhånd tak |
||
![]() |
||
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4464 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Et forslag kunne også være disse: https://rslspeakers.com/c34e-mkii-in-ceiling-speaker/
Den er vinklet - prøv at se på AVSForum hvor en del bruger dem. Jeg har ikke selv hørt dem så det er kun et forslag ud fra hvad jeg har læst.
|
||
![]() |
||
Berdel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1153 |
|
Rigtig godt bud - jeg kan også læse at folk er glade for dem. Bare ikke lige så let tilgængelige her fra DK
|
||
![]() |
||
Vejrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-August-2011 Sted: København Status: Offline Point: 687 |
|
Jeg ville overveje Origin Acoustics. De spiller rigtig fedt.
Har dem i B&O udgaven i min entre - men det er basically samme højtalere. Jeg kører selv 8" udgaven. Ud over de spiller rigtig godt, så er monteringen også bare en fryd - det hele gik utrolig nemt. Husk BackBox hvis du har et lyddæmpende loft.
|
||
![]() |
||
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4464 |
|
Hvis du ikke allerede kender det, så er ShopUSA nemt og forudsigeligt.
|
||
![]() |
||
Kimosabe ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2006 Sted: Valby Status: Offline Point: 345 |
|
Jeg går selv og leger med tanken om disse. Har også Troldtekt loft, og vil gerne have noget indbygning.
|
||
Marantz SR7012, NAD 902, DLS R55, DLS RC55, XTZ 99 W12 DSP, BEOVOX 5000, JAMO A510, BenQ TK800, Rega Planar 3
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |