recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - youSee Plus boks ConversionError 1616?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketyouSee Plus boks ConversionError 1616?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
morteng Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 376
Direkte link til dette indlæg Emne: youSee Plus boks ConversionError 1616?
    Sendt: 28-Marts-2010 kl. 22:11
Jeg er kommet i en kedelig situation, min youSee Plus boks dur ikke, jeg har prøvet at kontakte youSee (pr mail og telefonisk) desværre uden held. Her er hvad jeg skrev til dem, jeg håber der er en af jer der måske kan hjælpe:

Hej youSee!

Jeg kunne pludselig ikke se mine HD kanaler længere. Jeg prøvede at gendanne fabriksindstillinger - uden held. Faktisk blev det værre, den fandt 226 kanaler etc. men der er ikke billede på nogen af dem istedet får jeg bare følgende fejl:

Alert
ConversionError 1616: undefined or null property 0 cannot be converted to an object.[]
! -0019: Error near no filename:376 [switchToEnteredNo()].

Jeg har derefter prøvet at gendanne fabriksindstillinger, pudse/rense kortet, prøvet med et andet antennestik, prøvet at have boksen slukket i et par dage men intet virker - jeg har ingen kanaler.

Hvad gør jeg?

På forhånd tak!

[ Samsung 65KS8005 | Onkyo 706 | Jamo Classic 8 + HarboSound Sat 10 ]
Til top
morteng Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 376
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2010 kl. 12:13
Til oplysning for andre der måtte rende ind i samme problem - det er mig selv de har været en klovn og indtaste 151 (som er hovedstadens netværks id for tv med tunere) i netværks id istedet for 150 - nu spiller det!
[ Samsung 65KS8005 | Onkyo 706 | Jamo Classic 8 + HarboSound Sat 10 ]
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu