|
Skype ændre status til: "Vil ikke forstyrre" |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Zhooter ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 93 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Januar-2013 kl. 00:12 |
Hej Recordere.
Jeg har et problem.. Jeg skifter imellem 2 computere, og har installeret skype på begge (Bruger den samme konto på begge 2) Mit spørgsmål går bare på, hvorfor skype selv ændre status til "Vil ikke forstyrres", hvis jeg er logget på via begge computere på samme tid. Det skal siges det har aldrig været et problem før, sidste opdatering med skype. Er der nogle af jer der ved om det kan lade sig gøre at ændre noget i indstillinger, så den ikke selv ændre status til "Vil ikke forstyrres" ? Og så har jeg lige et spørgsmål mere ? Nogle af jer der ved hvordan man gør så skype ikke altid er "on top". For hvis man f.eks spiller og der er nogen der ringer, og du rammer et bestemt sted på skærmen i spillet, så ryger man automatisk ud i Windows, fordi man er kommet til at ramme skype vinduet inde bagved spillet ? ![]() Ret belastende hvis man spiller ? ![]() //Lars |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |