|
Bundkort og NVMe M.2 |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1226 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er en M2 NVMe jeg har installeret.
|
|
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
|
|
![]() |
|
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1226 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
En lille opdatering.
Den guide jeg havde fundet, virkede for så vidt fint. Kunne sagtens installere windows på NVMe disken, men den ville ikke boote på den. Tænker jeg har installeret windows 10 gange. Men er kommet til det punkt at jeg bruger den som almindeligt ekstra drev, der virker den fint. Har efterfølgende fundet ud af chipsættet (Z77) ikke understøtter boot på NVMe disk. Mener der stod at 97 chipsæt var det mindste
|
|
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |