|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
klemmine ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-Maj-2009 Status: Offline Point: 6 |
![]() Sendt: 17-Juni-2009 kl. 17:22 |
Vi tog disse biledene mellem kl. 23-02.
Lange eksposition, lav ISO. http://img410.imageshack.us/gal.php?g=img0373f.jpg Finnes der mere tilfreds brugere af EOS400d her? ![]() |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Ja for søren da. Så er det min tur. Her et lille screenshot i forbindelse med mine anmeldelser - også Canon 400D |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1747 |
![]() |
klemmine> Kan overhovedet ikke se dit billed. Den står bare og loader og kommer så ikke videre. .imageshack.us er ikke lige den bedste billedhost IMO. Udover det kan jeg også kun tilslutte mig glæden ved 400D. Har det selv og har aldrig fortrudt købet. Dog er det blevet alt for dyrt med ekstra udstyr som objektiver, filter osv. Uff!
Redigeret af RuneH - 17-Juni-2009 kl. 18:10 |
|
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|
![]() |
|
klemmine ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-Maj-2009 Status: Offline Point: 6 |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() Redigeret af klemmine - 18-Juni-2009 kl. 14:18 |
|
![]() |
|
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1747 |
![]() |
Jeg kom faktisk derind i dag. Ved ikke hvorfor jeg ikke kunne komme ind og se dem forleden. Sjov effekt med lyset. Er det neon sticks eller hva du bruger til det? |
|
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|
![]() |
|
Houmoller ![]() Bruger ![]() Oprettet: 31-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 129 |
![]() |
Problemet med at købe et 400D, som jeg også selv har gjort, er at man hurtigt bruger en masse penge på objektiver, stativer, tasker og jeg skal komme efter dig.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |