Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
raketten
Bruger
Oprettet: 03-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 66
|
Sendt: 11-April-2010 kl. 22:11 |
Fra tråden om mini-anmeldelse (som er knap så mini!)
b.breum skrev:
Redigering af dr-k og dr-hd må vel følge det samme som
jeg havde held med til at redigere ramasjang.
Coreavs
er nødvendig for at kunne se preview i TS doctor....
Først
redigerede jeg optagelsen i TS doctor - klippede og gemte filen i ts
format. åbnede "handbrake" og konverterede filen til mkv. Hvis
du vil gøre andet så skal du skrive lidt mere :-) |
Jeg har ikke TS-doctor, og det må for pokker være muligt, at hive lyden ud af optagelserne !? Der er jo sådan det, som er problemet.
|
Raketten
Panasonic 42PX80E WDTV Live Yamaha rx-665 Surround Denver dvb-t dmb 113 Sagem DTR 94160HD 160 GB (nu 250 :-) ) Gale højtalere Tøjbøjle DVB antenne (home made :-))
|
|
fltk
Platin medlem
Oprettet: 04-Februar-2004
Point: 10474
|
Sendt: 11-April-2010 kl. 23:00 |
raketten skrev:
Jeg har ikke TS-doctor, og det må for pokker være muligt, at hive lyden ud af optagelserne !? Der er jo sådan det, som er problemet.
|
Hvis det blot er et spørgsmål om at convertere lyden til et mere brugbart format og beholde videodelen uberørt, kan dette nemt klares med VLC.
Flemming
|
Samsung UE55F7005 AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100
|
|
b.breum
Super bruger
Oprettet: 11-Marts-2010
Sted: Danmark
Point: 277
|
Sendt: 12-April-2010 kl. 09:47 |
Øhh så vidt jeg ved er TS doctor stadig gratis - du opdaterer bare når de 30 dage er udløbet så frigives en ny version...
I hvertfald min erfaring :-) så lidt gratis er det da ud over downloaden :-)
Redigeret af b.breum - 12-April-2010 kl. 09:47
|
|
raketten
Bruger
|
Sendt: 13-April-2010 kl. 20:28 |
fltk skrev:
raketten skrev:
|
Hvis det blot er et spørgsmål om at convertere lyden til et mere brugbart format og beholde videodelen uberørt, kan dette nemt klares med VLC.
Flemming |
Har lige installeret VLC. På min HD optagelse ligger lyden på skæring 2. Hvordan konverterer jeg så det er skæring to, som gemmes?
|
Raketten
Panasonic 42PX80E WDTV Live Yamaha rx-665 Surround Denver dvb-t dmb 113 Sagem DTR 94160HD 160 GB (nu 250 :-) ) Gale højtalere Tøjbøjle DVB antenne (home made :-))
|
|
raketten
Bruger
|
Sendt: 13-April-2010 kl. 20:59 |
b.breum skrev:
Øhh så vidt jeg ved er TS doctor stadig gratis - du opdaterer bare når de 30 dage er udløbet så frigives en ny version...
I hvertfald min erfaring :-) så lidt gratis er det da ud over downloaden :-) |
hmm - det kan jeg ikke få lov til. Har lige installeret Beta, men den vil ikke starte - siger at tiden er udløbet.
|
Raketten
|
|