|
Panasonic HZ980 vs LG CX6 55" |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Skywalker ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 143 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-Marts-2021 kl. 12:36 |
Hej igen Da jeg lige har fået at vide, at reparationen af mit 2 1/2 år "gamle" TX-55EZ950E vil beløbe sig til ca. kr. 5.000.- ( processor stået af på mainboard, en fejl de aldrig før har oplevet, og da slet ikke på et nyere tv), har jeg besluttet mig for at købe nyt. Jeg har så valget mellem de to nævnte, og prisen er nogenlunde ens. Er der et af dem, som er særlig anbefalelsesværdigt i forhold til det andet. Med venlig hilsen Troels
|
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4862 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Øv hvor surt! Anbefaler altid Panasonic for deres billedfilosofi. Men jeg tror du blir ligeså glad for LG CX6, da jeg selv har haft en Panasonic EZ1000, hvor billedet mere ligner LG’s.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19555 |
Jeg ville nappe Panasonic.
Men velvidene at apps ikke er så mangfoldige som på andre tv, at fjernbetjeningen ikke er hip og moderne, men ikke mindst for at slippe for LG’s menuer, som jeg absolut ikke er fan af! Klaus
|
|
![]() |
|
TvHomer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-August-2009 Status: Offline Point: 756 |
jeg valgte lg cx baseret på dets gode anmeldelser, og det kommer i næste uge.
Glæder mig til en periode (omend måske kort) hvor jeg kun skal tv’ets fjernbetjening til alt, inkl Netflix, appletv+,Disney+, lidt iPhone og drtv, som vi bruger. Kommer fra et pio 9050 med yousee boks og appletv, og håber jeg bliver positivt overrasket. Har denon AVR X-3700 og 5.1.2 til filmaftenerne.
Redigeret af TvHomer - 01-April-2021 kl. 10:04 |
|
![]() |
|
Flippo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1430 |
Jeg ville tage Panasonic. Dels er de mere billedentusiaster, dels kører jeg med Apple TV, så er ligeglad med producenternes håbløse brugerflader, som alligevel forældes i løbet af 2-3 år.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |