Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
reaper
Junior bruger
Oprettet: 16-Juni-2008
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 34
|
Sendt: 10-September-2008 kl. 19:59 |
Jeg har d. 1/9 bestilt et TH-46PZ85 fra mobiludsalg.
Da jeg bestilte TV'et stod der ca. 2 ugers leveringstid. Det står stadig på siden.
Jeg sendte en mail i sidste uge om de vidste ca hvornår de forventede at få det på lager, men har kun fået et autosvar, hvor der står at de er ramt af sygdom og ferie, så ordre ekspeditionen vil tage længere tid. Det er også fair nok.
Men er der nogen der ved om de er gået helt i stå, eller butikken stadig kører på meget lavt blus?
Jeg overvejer nemlig lidt om jeg skulle annullere min ordre og finde tv'et et andet sted.
Redigeret af reaper - 10-September-2008 kl. 19:59
|
|
Lars
Administrator
recordere.dk teamet
Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Point: 15694
|
Sendt: 10-September-2008 kl. 20:10 |
reaper skrev:
Da jeg bestilte TV'et stod der ca. 2 ugers leveringstid. Det står stadig på siden. |
De kan nok ikke skaffe dem i Tyskland for tiden (eller hvor de nu importerer dem fra)
/Lars
|
Ansvarshavende redaktør. Webmaster, recordere.dk
|
|
Spitfire
Bruger
Oprettet: 16-Juni-2008
Point: 170
|
Sendt: 10-September-2008 kl. 20:26 |
Købte mit PZ80E hos dem en Mandag og Tirsdag kl. 1000 stod her en fragtmand med mit tv, så dette er en tilfreds kunde.
|
|
fhansen
Guld medlem
Oprettet: 08-Marts-2008
Point: 1349
|
Sendt: 27-Oktober-2008 kl. 17:03 |
Lars skrev:
reaper skrev:
Da jeg bestilte TV'et stod der ca. 2 ugers leveringstid. Det står stadig på siden. |
De kan nok ikke skaffe dem i Tyskland for tiden (eller hvor de nu importerer dem fra)
/Lars
|
Hvis Mobiludsalg køber varerne i Tyskland, er det så parallelimport? Kan ikke helt finde ud af det. De skriver selv at de ikke parallelimporterer Pan fjernsyn.
|
|
Lars
Administrator
recordere.dk teamet
|
Sendt: 27-Oktober-2008 kl. 17:07 |
fhansen skrev:
Hvis Mobiludsalg køber varerne i Tyskland, er det så parallelimport? Kan ikke helt finde ud af det. De skriver selv at de ikke parallelimporterer Pan fjernsyn. |
Ja, hvis de køber varene i Tyskland er det parallel-import, og mobiludsalg.dk har en del parallel-import (det er derfor de er så billige).
Men hvis de direkte skriver, at deres Panasonic ikke er, så det jo nok ikke for de TV.
/Lars
|
|
|
fhansen
Guld medlem
|
Sendt: 27-Oktober-2008 kl. 17:41 |
Lars skrev:
fhansen skrev:
Hvis Mobiludsalg køber varerne i Tyskland, er det så parallelimport? Kan ikke helt finde ud af det. De skriver selv at de ikke parallelimporterer Pan fjernsyn. |
Ja, hvis de køber varene i Tyskland er det parallel-import, og mobiludsalg.dk har en del parallel-import (det er derfor de er så billige).
Men hvis de direkte skriver, at deres Panasonic ikke er, så det jo nok ikke for de TV.
/Lars
|
Hmm, jeg skrev og spurgte om deres Pan plasmaskærme var parallelimport og de svarede:
Tak for din henvendelse! Nej vores tv er ikke parallel-importeret, men købt i udlandet.
|
|
Lars
Administrator
recordere.dk teamet
|
Sendt: 27-Oktober-2008 kl. 17:43 |
fhansen skrev:
Tak for din henvendelse! Nej vores tv er ikke parallel-importeret, men købt i udlandet. |
Øh, så er det jo parallel import.
/Lars
|
|
|
fhansen
Guld medlem
|
Sendt: 27-Oktober-2008 kl. 18:00 |
Lars skrev:
fhansen skrev:
Tak for din henvendelse! Nej vores tv er ikke parallel-importeret, men købt i udlandet. |
Øh, så er det jo parallel import.
/Lars
|
Det vil sige at ikke-parallelimportvarer er varer der er købt af importør i DK?
|
|
ojr5896
Super bruger
Oprettet: 24-April-2007
Point: 392
|
Sendt: 27-Oktober-2008 kl. 18:39 |
Det er paralelimport når de ikke er leveret gennem den Danske importør (Panasonic Danmark)
Alle mulige forhandler skriver tykt og tyndt om at de ikke er parallelimporteret, når de har indkøbt dem gennem en "stråmand", men det er de jo, når de ikke er leveret gennem Panasonic Danmark.
|
|
T-teknik
--
Bruger er stoppet
Oprettet: 08-Januar-2007
Point: 1989
|
Sendt: 09-Januar-2009 kl. 08:50 |
Det ser lidt ud som om, der er stilstand i sortimentet hos Mobiludsalg siden jeg købte noget hos dem i sensommeren 2008.
|
|