|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Bent M ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 496 |
![]() |
Det forsøgs resultat venter vi spændt på. Til Morten. Er de skiver så almindeligt tilgængelige ? Var i odense i dag men fandt dem ikke, og måtte køre hjem med uforretet sag |
|
Mvh
Bent M Sony RDR HX1010 |
|
![]() |
|
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4055 |
![]() |
Hej Morten, Ved du noget om holdbarheden af skiverne? Nu har der på det sidste været flere artikler og udtalelser fra eksperter der taler mod AZO Dye og at bedste holdbarhed opnås med Phtalocyanine (Guld) dye. Hvilken dye type benyttes på disse printbare TDK skiver? /Lars |
|
Redaktør, recordere.dk
|
|
![]() |
|
MichaelS ![]() -- ![]() ![]() Tidl. redaktør recordere.dk Oprettet: 11-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2062 |
![]() |
Jeg har nu printet på en enkelt TDK skive og det er KLART den flotteste overflade jeg endnu har set. Et minus er centerhullet er 40 mm og det er lidt vel meget. Jeg vender tilbage med en form for anmeldelse med kommentarer til medierne i løbet af påsken. Regn ikke med farverne på dette billede! /MichaelS |
|
mvh MichaelS
|
|
![]() |
|
Bent M ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 496 |
![]() |
Hej MichaelS. Jammen det er jo interesant, så mangler vi bare at finde ud af hvor de kan købes ? Der er lige det med centerhullet på 40 mm. Jo det er for meget syntes jeg, men i det link Morten har placeret længere oppe i tråden fremgår det at der et inderhul på 23 mm ! Gad vide om det så er nogle andre TDK skiver ? |
|
Mvh
Bent M Sony RDR HX1010 |
|
![]() |
|
MichaelS ![]() -- ![]() ![]() Tidl. redaktør recordere.dk Oprettet: 11-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2062 |
![]() |
Ja det er lidt interessat, og jeg håber Morten kan svare på det. De skiver jeg har modtaget er 1-4x, de der bliver nævnt er 1-8x. Og selvfølgelig også et par eksempler på butikker der sælger skiverne. /MichaelS |
|
mvh MichaelS
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej igen MichaelS. Her http://www.billigmedien.de/shop/ har de nogle, jeg ved så ikke om det er dem Morten omtaler? Men det er TDK DVD-R X8 speed Full Face printbare skiver, der koster de i Single case 445 dkr for 100 stk ! Nu mangler vi så bare at "lokke" Morten ud af busken igen og fortælle om det er de skiver han mener. Redigeret af Bent M |
|
Mvh
Bent M Sony RDR HX1010 |
|
![]() |
|
MortenHansen ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
![]() |
Hej Bent, Dette er vores alm. DVD printbare skiver (i samme kvalitet som andre printbare skiver). Så det er IKKE den pågäldende skive. Den type som er testet her på vej til butikkerne, og jeg forventer den inden for en uge. (jeg skal forsöge at få dem ud på de internet butikker hvor i normalt handler). Jeg vender tilbage asap. Hej igen MichaelS. Her http://www.billigmedien.de/shop/ har de nogle, jeg ved så ikke om det er dem Morten omtaler? Men det er TDK DVD-R X8 speed Full Face printbare skiver, der koster de i Single case 445 dkr for 100 stk ! Nu mangler vi så bare at "lokke" Morten ud af busken igen og fortælle om det er de skiver han mener. |
|
Morten Steen Hansen
TDK Danmark |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
![]() |
Hvad med de her TDK medier med 100x ekstra hård overflade, som blev omtalt på et tidspunkt. Var det en død sild, eller kommer de mon også i printable version?
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har fået lovning på et par ScratchProof skiver og vender tilbage når jeg har prøvet dem. Om de kommer i printable udgave ved jeg ikke. /MichaelS |
|
mvh MichaelS
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |