|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
tychsen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 476 |
![]() Sendt: 16-Marts-2005 kl. 16:01 |
Jeg ved, at svaret sikkert ligger her et sted, men nu spørger jeg alligevel, idet der måske er kommet ny viden til siden sidst. Hvis jeg skal ud og have nogle DVD-R til Pio 520'eren, hvilke vil så give mig det bedste resultat? Gerne med link til forhandler og begrundelse herfor. Og gerne alternativer, hvis prisen også skal ind i billedet. Tak for ulejligheden... |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Hej tychsen Verbatim går du aldrig fejl af, de virker perfekt til Pioneer modellerne. De ligger i den dyre ende, omvendt hvis man gemmer på DVD er det vel for at gemme - dvs. man gerne vil kunne læse skiverne igen også om 5 eller 10 år. Check mulige forhandlere i dette emne: Billige forhandlere af medier? /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
tychsen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 476 |
![]() |
Jeg har også købt Verbatim. De var nu billige nok... desværre bare ikke print-bare. Det var der dog nogle andre der var, men dem turde jeg ikke købe... Men tak for svaret... |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Hej Tychsen Verbatim fås også som printbare /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
|
![]() |
|
![]() |
Ja, det ved jeg. Men så er de noget dyrere, er de ikke? Giv mig lige et link til Verbatim printbare DVD-R til meget gode penge... hvis du har et...
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej tychsen Jo, de printbare er en del dyrere, og nu hvor 8x medierne afløses af 16x så får prisen endnu et hak opad. Lige nu ligger de på en pris omkring 7,5 kr/stk (ved køb af 50 stk. i Cakebox) - altså for de nye 16x medier. /Lars Redigeret af Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
|
![]() |
|
johnlindgreen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Oktober-2004 Status: Offline Point: 459 |
![]() |
Hej Tychsen! Læs evt. indlæg i denne tråd http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=4020&P N=1 Her kan du se hvilke prinbare medier jeg har brugt med succes. /John. |
|
![]() |
|
Keld ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 451 |
![]() |
Hej Lars. Det at der er kommet 16x, betyder vel ikke, at man ikke stadig kan få 8x? Man kan jo stadig købe 4x skiverne, i hvert fald f.s.v. angår de almindelige skiver, så der går vel en rum tid, før 8x printbare forsvinder. Vi har jo i princippet ikke brug for 16x til de bestående maskiner. Keld |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |