OK
Altså Hvis DR og Folketinget vedtager man lukker FM ned for sende DAB i stedet.
Min idé går på hvis dette skal gøres, da gøre dette gradvist. Alle parter vil sige dette er umuligt.
Og det er korrekt. Det er umuligt. Og dog leveres de fleste DAB Radio med indbygget FM modtager, ikk!
Hos YouSee sender man i UHF båndet half-and-half digitalt og analogt Tv.
Betonblokke som DR lader sig vanskeligt rokke.
![LOL LOL](http://forum.recordere.dk/smileys/smiley36.gif)
Og dengang under den kolde krig anvendte Østblokken helt andre FM frekvenser _____ kunne man idag finde på anvende samme som ekstra FM programmer, nej da. Selvom tidligere brugere nok har holdt flyttedag, hvorhen ved jeg ikke.
Det eneste jeg kan sige med sikkerhed er at personer hos DR må have Engles tålmodighed; træk sagerne så meget i langdrag og anvende mange muligheder for bremse tingene økonomisk. Ting sker i sidste ende, men dette sker på trods af Folketinget og DR.
Hvorfor jeg altid er så negativ?
Skylden vil jeg lægge på DR, og til dels Telestyrelsen, hvis ansatte burde kunne svar herpå. Ikke at jeg kan begrunde det. Min erfaring fortæller mig det, og har virket det indtil nu.
Hvis nogen gerne vil se mig fra en positiv side, mange ord og linier har jeg ofret på skrive hvorfor tingene ikke er sket endnu, eller sker ekstremt langsomt. Jeg vil aldrig nogensinde glemme at DR engang skrev man ikke kunne sende Anamorfisk 16:9 på den analoge måde men kun digitalt, "Det som på mit 4:3 Tv ses som høje og tynde ting". Hvis DR ville lade os opleve en bedre kvalitet via Video optagelser Anamorfisk i stedet for Letterboks.
Redigeret af moho - 08-Juli-2010 kl. 16:43